Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tanten och @Diabetikern när ni fått känningar slänger i er något och får rekyl. Vad får ni för biverkningar? Jag får ont i huvudet, svettas, blir trött och darrningar men på ett annat sätt. Hur känner ni er?
Huvudvärk ja. Men det får jag alltid när sockret stiger snabbt.
Trött av pärsen med det låga sockret också.

Men jag kollar med libren typ varje kvart så jag kan parera rekylen. Det hjälper.
 
@tanten Har har vi fatt paus fran 25-30*C vader. Det ar inte dumt nar det pauserar sa har i nagra dagar sa man far andas ut i en stor troja medan man vanjer sig vid att sommaren faktiskt ar pa gang. Men jag har inte satt pa ACn annu! :D
 

Bifogade filer

  • Screen Shot 2019-06-05 at 6.16.27 AM.png
    Screen Shot 2019-06-05 at 6.16.27 AM.png
    14,1 KB · Visningar: 30
Väntade skitlänge i Telia butiken och när det till slut var min tur så frågade jag om jag kunde byta batteri på min mobil (Samsung 9)
- Nej. Kanske i Kista.
Nehej, då frågade jag om man kunde köpa en sån där penna att använda till surfplatta.
- Nej. Bara online.
Och så gick jag därifrån och kom på en fråga till efteråt! :banghead:
:meh:
Ja e bitter.

Så nu är jag i en lagerhaus butik och hoppas på att hitta något som kan pigga upp mig :mad:
 
Nu ar jag nog nastan vaken ... det ar SEGT idag ... och jag som har sa mycket att gora. Vilket i och for sig ar kul ... men 😳
Terroristen, Yorkshire terriern, jag jobbade med i gar ar for gullig. :D en 10-manaders som blev omplacerad till familjen som sag till att fa hjalp i tva manader nu. Innan det var jag inne i nagons hus och ingen gjorde nagot alls med honom, sa han behover bara lara sig. Inlarningskurvan blir ju nagot brant da han lart sig mycket olater. Princess Diva fick agera "demo dog" i gar och lag plats (pa en lekplats:angel:) medan jag och agaren till Terroristen jobbade runt henne. Diva var, som alltid, en super star :love: Terroristen orkade inte halla pa sa lange och matten blev battre i timing, sa det var en bra ovning! :p

Gaaahhh ... och nu maste jag verkligen starta dagen :cautious:
 
Väntade skitlänge i Telia butiken och när det till slut var min tur så frågade jag om jag kunde byta batteri på min mobil (Samsung 9)
- Nej. Kanske i Kista.
Nehej, då frågade jag om man kunde köpa en sån där penna att använda till surfplatta.
- Nej. Bara online.
Och så gick jag därifrån och kom på en fråga till efteråt! :banghead:
:meh:
Ja e bitter.

Så nu är jag i en lagerhaus butik och hoppas på att hitta något som kan pigga upp mig :mad:
Bah. Googlade på byta mobilbatteri på min mobil och jodå det finns ställen som erbjuder det. Ett i samma centrum som Telia butiken jag var i :grin: 899 kr dock :nailbiting:
Och så misstänker jag att den inte är lika vattensäker efteråt :cautious:
 
Åt precis en brownie och drack te. Det var så lyckat att jag måste göra det igen :D (yep, jag har en till brownie)
Annars väntar jag mest på kvällen eller något, det är tokvarmt här och efter jobbet kände jag mig mest klibbigt svettig och superäcklig. Att ta en dusch efter det var utan tvekan väldigt skönt :p
 
Jahapp. Då har de första studentflaken börjat
Det började förra veckan här, och har fortsatt denna veckan. Lär väl fortsätta några veckor till, antar jag...
Jag har inget problem med firandet i sig, men har snart hört "för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra" lika många gånger som jag sagt "omg", vilket stör mig lite då jag börjar tröttna på den låten/ramsan/vaddetnuär.
 
Gått ut med sopor (tömning imorgon) och haft valparna utomhus en sväng. Ska strax städa valphagen (inomhus). hoppas det blir svalare snart så att jag kan få lite steg på stegräknaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 668
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp