Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
För rastlös för att vila och för trött för att göra något.
Vet att jag bör ta det lugnt. Kanske ska låta hunden båda lite, så blir han lycklig och det är lagom jobbigt :idea:
 
Läste ditt inlägg, gick ut och fotade. Jag avtackar mig från värmen så länge de kör bajs här :rofl: Idag står det t om 2 st på gårdsplanen (ser dom inte från fönstren då de står bakom ett garage), antar att gårdagens taktik att bara ha en container minskade deras arbetstakt då de byts ut regelbundet under dagen. Möjligtvis att folk listar ut vad jag bor men hej, kom på kaffe då :angel:

20190605113918-217.209.183.95.jpg
Tack för inbjudan men inte medan de där containerna står där :cool:
Men hey, effektiv tjuvvakt :up:
 
Ok. Han är för ung, för snygg, för ”perfekt” och främst för snäll. Han håller med om allt och överröser med komplimanger. Han är en karriär-person, mäter sina prestationer på gymmet och han gillar tidiga morgnar och barn.
 
Jag ligger på mage på golvet och försöker komma igång med skuttande haha jag skulle ju till affären, inte ligga här 🤣 .
 

Bifogade filer

  • 15597365258218706143716056446506.jpg
    15597365258218706143716056446506.jpg
    245,2 KB · Visningar: 24
@tanten och @Diabetikern när ni fått känningar slänger i er något och får rekyl. Vad får ni för biverkningar? Jag får ont i huvudet, svettas, blir trött och darrningar men på ett annat sätt. Hur känner ni er?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 739
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp