Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ritar av mönster och äter godis
1561212455761452791602183325759.jpg
 
Aha, trodde du hade fria händer typ.

Hittade du något att göra då? :)
Jag har nästan fria händer i och med att det är jag som föreslår vilka dagar jag rider. Nu lämnade jag förslag på dagar igår, men jag har ännu inte fått svar av någon anledning trots att hon sett meddelandet.

Jag tog en tupplur. Sen gick jag ut och gjorde lite mer rabattkant. Nu ska jag äta.
 
Ena hunden mår inte bra :down: Trött, hängig, vill inte leka/pussas eller ens vifta på svansen när man kommer in i hennes rum (har eget rum pga valpar = extremt sällskapssjuk vanligtvis).

Har precis lyckats få henne att dricka samt äta tre skivor skinka. Nu leker hon lite med valparna :)
 
Städade 4 kar. Sedan började jag i mitt förråd av akvarie prylar. MKT saker där... Och då har jag inte börjat med fodret...
Ätit lite midsommar mat - matjesill, gräslök, gräddfil och färsk potatis
 
Jag har spontan lust att dra iväg och campa ett par dagar, men har ju viktiga möten i veckan som kommer och så har jag inte fått besked om veckans ridning än.
 
Mätt
Åt dock bara varma mackor men ändå
Katten vill gå å lägga sig men jag ska se klart miss secret agent
Brände nog ansiktet igår
 
Vi har just atit aldelses for manga vafflor (Belgiska SUPER crispiga och goda) med gradde och hjortronsylt. SA gott. Maken som ar glassoman och alskar glass over allt annat havdade till och med att det var battre an glass. :p Da jag haller pa att "gradda in mig" pa ett nytt Belgiskt vaffelhjarn blir det nog snart vafflor igen ... nasta gang blir det nog frukost vaffel sandwich med bacon, agg, och ost. :d
 
Jag är för gammal för flera dagars fylla. Det är ett under om jag orkar genom morgondagen! Superkul har vi haft iaf. Idag körde vi runt och visade lite av sörmland och hamnade en sväng i Trosa. God mat och vin i solen med skönt folk! 👍☀️
Nu soooova innan en sista dagars runtåkande.
Sen typ rehab/spa/ide någon vecka.. 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 595
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp