Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är fortfarande småfebrig och helt slut i hjärnan. Har varit sjuk i en vecka nu. :( Känns riktigt pissdåligt. Gick en promenad med hundarna tidigare och fick riktig feberfrossa och frös, men svettades så mycket att hela min tröja var dränkt. Det går bra här!
 
Jag sitter fortfarande med en kopp kaffe och gommer mig tyst for att inte vacka hundarna ... som behover jobba lite i dag. Nu ar det dock snart dags att starta dagen och ta ut den lille jag har har for traning. Det gar frammat ... sa fort det kan for en terrier. :cautious: Det ska bli intressant att se hur fort hans agare lar sig hur man hanterar en sadan har liten en. (Mindre bara runt och krama och fler regler!)
 
Vi hade en jättenice dag och åkte runt och visade sevärdheter här i Sörmland och åt och drack gott.
På väg till tåget dämpades stämningen rejält. Det var stopp på vägen och ngn olycka. Flera bilar från brandkår, polis och ambulans hade spärrat av så folk inte skulle se bla en likpåse(ej tom) som låg på vägen.
Så hemskt!
Läste nu att det var personbil och mc. Hoppas övriga klarat sig. Usch så hemskt!
 
Jag blir galen över insektsbetten jag har på min ena fot. Nyss baddade jag med alsolsprit men likförbannat är jag där och kliar.
 
idag har jag lyckats att ramla knall fall inte mindre än två gånger. Första gången fastnade jag med skosnöret i en rot och ramlade raklång och slog upp ett stort sår på högra knä och några mindre skrapsår på utsidan av vaden. Andra gången var precis nyss. Då fick hundarna syn på en whippetvalp och blev jätteglad. Mina skor fick inget fäste i gruset, utan jag gled i gruset, ramlade och drogs någon meter efter hundarna. Skrapade upp hela utsidan av vaden, varav ett djupare skärsår. Svider som eld nu, men alla hundar var glada.
 
idag har jag lyckats att ramla knall fall inte mindre än två gånger. Första gången fastnade jag med skosnöret i en rot och ramlade raklång och slog upp ett stort sår på högra knä och några mindre skrapsår på utsidan av vaden. Andra gången var precis nyss. Då fick hundarna syn på en whippetvalp och blev jätteglad. Mina skor fick inget fäste i gruset, utan jag gled i gruset, ramlade och drogs någon meter efter hundarna. Skrapade upp hela utsidan av vaden, varav ett djupare skärsår. Svider som eld nu, men alla hundar var glada.
De måste ha sett roligt ut bägge gångerna :D .Sorry att jag skrattar åt situationen. men krya på dig iallafall .
 
Hemma i min goda säng efter en långhelg men särbon och lite camping på de denna helgen . Sista jobbveckan sen är de semester
 
Tröttaste gänget har legat i sängen den kl19. Hunden sover, damp och jag håller handen och glor på varsin mobil. Han på båtrace och jag på dans och gölligaste djur. Båda fortf uppklädda utan ork att bytt om. 😂
Så jävla tomt på energi att det är löjligt. Orkar fasen inte festligheter i fler dagar. Hur pallade man festa veckor i sträck förr? 😳
 
Kan inte sova. På dagtid är jag minsann dödstrött och somnar i soffan men när jag lägger mig blir jag klarvaken. Snacka om att ha en sömnstörning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 086
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp