Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har just kommit hem efter en trevlig kvall pa Lodgen. Inget midsommar firande har, men trevligt har vi anda och jag fick just lofte om en hel "cooler" med rabarber om ett par veckor.:)
Min klocka, en fitbit, enbart digital ... haller inte tiden. :cautious: Jag trodde inte sadana klockor kunde ga for sent ... men min gor det. For ett par dagar sedan var det en timma for sent sa da sag jag det direkt, men i gar och i dag har det varit 10 minuter. :crazy: sa jag ar standigt 10 minuter sen till allt. Jag far alltsa fixa en ny klocka nasta vecka. :meh:
 
31830
 
Jag har planterat en klematis idag och sen har jag fortsatt fixa rabattkant, men nu tycker jag att det är för varmt för att hålla på ute.

Det är väl nu jag skulle ägt en kanot så att jag kunde sticka ut på sjön, men någon sådan har jag ju inte. Vad jag ska göra i stället känns rätt oklart.
 
Städar sovrummet sen ett par timmar :arghh:
Väääääldigt välbehövligt kan vi väl säga. Har sista fjärdedelen kvar nu runt sängarna..
(Sovrummet är 35 kvm så det finns mycket yta att lassa skit på....)
 
Jag har planterat en klematis idag och sen har jag fortsatt fixa rabattkant, men nu tycker jag att det är för varmt för att hålla på ute.

Det är väl nu jag skulle ägt en kanot så att jag kunde sticka ut på sjön, men någon sådan har jag ju inte. Vad jag ska göra i stället känns rätt oklart.
Rida? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 596
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp