Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket nöjd kille efter ha vilat i helgen 🐎 Han behöver röra på sig för att inte toka ihop totalt nu konditionen är på på uppgång 😂

IMG_20220517_124040572_HDR.jpg
 
Fan, tand mycket inflammerad, rotfyllning behövs. Inget kan göras fram tills dess förutom att hoppas att tanden nu blivit lite lugnare - han raspade och la på något anti-inflammatoriskt och fick bort en liten nervklump. Tandläkaren får varken skriva ut receptbelagt antibiotika eller smärtstillande. Fattar inte hur man får ut både smärtlindring och antibiotika för diverse andra och mildare orsaker än tandvärk och inflammationer i munnen.

Rotfyllning = smärta för både plånbok och kroppsligt :crazy:
 
Hej! Jag vill bara säga att jag lever fortfarande. Har bara haft sjukt mycket att göra :D

Men nu har jag några veckor där jag bara har en lektion på tisdagar och en på torsdagar (= två dagar/vecka i skolan). Det ska bli SÅ skönt efter de senaste fullspäckade veckorna :)
Har fortfarande en hel del att göra, men åtminstone inte lika mycket + behöver inte ta mig utanför hemmet 🏠
 
Jag har lite ont i halsen och känner mig täppt i näsan. Alltså väldigt milda förkylningssymptom då jag inte är allergisk. Borde jag stanna hemma från jobbet eller är det okej att gå ändå?
Så svårt detta tycker jag.. Vill verkligen inte stanna hemma.
Även om man inte är pollenallergiker kan man reagera ändå när det är såhär höga halter. Men stanna hemma oavsett låter klokast :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 307
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 393
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 655
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp