Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig trött, sliten och less. Tur att jag tagit semester fredag och måndag kommande helg så att jag får lite återhämtning. Och på tisdag ska jag till kiropraktorn! Då slipper jag förhoppningsvis låsningen i bröstryggen, önskar bara att han kunde göra något magiskt så jag slipper handledsskyddet också :arghh:
Nåväl, är på väg till Willys för att se om mina favoritmuffins äntligen finns, och hitta någon middag kanske.
 
Duschad, klädd och sitter och käkar frukost nummer 2. Cirka 9:30 ska jag sätta mig i bilen och åka till Öppet Hus med min bok..... :nailbiting: Tycker alltid att det är lite jobbigt att köra till en ny destination. Inte veta hur det ser ut när jag kommer fram, hur jag ska få parkera, osv. (En liten "fobi" som jag har, antar jag. Får tvinga mig förbi det - annars hade jag aldrig kommit iväg någonstans!)

Mellan 12 och 18 ska jag sitta och sälja och signera, eller FÖRHOPPNINGSVIS få sålt några böcker i alla fall.... :)
 
Skrattade mer än jag borde när jag lämnade tillbaka några böcker nu.
IMG_20220806_084827.jpg
 
Idag är jag ett riktigt vrak 😬 Klockan stod på 06.15 i vanlig ordning, somnade om till 09. Japp men bara dricka kaffe nu sen åka och köra Trule. Hem och packa bilen och fixa allt det sista. Det mesta brukar lösa sig till slut iaf. Mest irriterad över att jag var så trött imorse ..
 
Precis.

Många av min sambos manliga vänner brukar klaga på hur fult det är med tjejer som gör behandlingar och hur fint det är med naturliga tjejer. (Suck)

Till mig.

Som har en del gjort. Jag tycker själv att det inte ser 100% naturligt ut längre, men antar att eftersom att jag inte har en snusläpp så märks det inte för random folk?

Dom tycker det är jättepinsamt när jag berättar om vad jag gjort efter att dom klagar klart.

Det är samma sak med botox, bröstimplantat osv. Det som är naturligt gjort syns ju inte men det tycks folk inte kunna räkna ut :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 305
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: Badger
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 570
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 874
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Lätt E
  • Servering på tävlingar

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp