Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh herregud vad jag skrattade åt den här :o
nedladdning.jpeg
 
Var hittar man dom kvinnor du beskriver? Jovisst i 14-15 års åldern kanske.
Noll intresse för småbarn själv. Japp jag är man.

Tycker de finns lite varstans. Har en bekant som uppfyller kraven tex.
Poängen var dock mer att exemplifiera vad män ofta söker.
Och nej du behöver inte lägga till att du är man, det har jag räknat ut av dina inlägg här med hjälp av kvinnlig list ;)
 
Har letat ett par månader efter ett lågt avställningsbord för bestick och lite annat till uterummet på loppisar i lite äldre stil utan att lyckas. Sen går man upp på sitt eget sädesmagasin i ladugården och hittar det här (under massiva lager av svalors skit). Passar alldeles perfekt. Undrar hur det kommit dit och hur länge det varit där…

B4F2EAAB-2F70-4182-BC07-59FFBA164D23.jpeg
 
Kom upp i hyfsad tid, har handlat och startat en tvättmaskin. Ligger i soffan och kollar Scott and Bailey (telefonen kan stava till det helt själv nu :laugh: ).

Känner mig fortfarande lite extra ensam utan min vän som är utomlands… (även om vi ”bara” har digital kontakt annars)

Ska ta och äta lite lunch och sen ta en promenad tror jag, imorgon kommer barnet :heart
 
Tittar på dressyren samtidigt som jag rensar lite bland tygstuvarna. Mycket tyg blir det. Ser att jag har tagit i mängden rätt rejält när jag spontanhandlat tyg. Har minskat på överflödiga centimeter tyg sedan jag kom ihåg med att sy och fick bättre koll åtgången för de mönster jag använder. Vet inte riktigt vad jag ska göra av stuvbitarna dock.

Väntar in orienteringen då jag tycker dressyren är lite för långdragen att se på tv. Ska dock försöka tajma in svenskan och tyskan (de rider mitt i orienteringen tyvärr så det gäller att jag kommer ihåg att byta kanal. Kanske skulle ställa larmet på telefonen?).

Borde städa samt tvätta fönster men...
 
IMG_20220806_121416289_HDR.jpg

Veckans sista jobb är gjort för Trule 🥰 Nu lämnar jag över tömmarna till husse. Just nu står han med läppen typ nere vid knäna och myser med bot ryggvärmaren. Han har den mest för mysfaktorn och sen blir han lite smidigare i musklerna i ryggen känns det som. Den är inköpt till min gamla ponny som hade besvär på slutet.
Men han ska strax gå ut i hagen och jag ska plocka rätt på alla saker som hussen behöver nästa vecka.
 
What the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? O_o Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar :rofl::rofl:
Mycket får man se .. :D

Den har jag fått upp FLERTALET ggr här på Buke 😆
 
What the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? O_o Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar :rofl::rofl:
Mycket får man se .. :D
Stunden efter så var det fötter invirade i folie och sedan stående i gyttja/kol, underförstått att om man har folie runt fötterna så kommer det gyttja/kol ut från fötterna :idea::up: bra att veta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 324
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Badger
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 817
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 913
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp