Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter lite mer än 5 h på stranden bytte jag till päronens altan eftersom det blåste lite mer än jag vill.
Pappa bjöd på lax och aioli!
Nu njuter jag av solen och tittar på trav på tvn ute.
7A440D1D-F617-4C40-86FE-035D3ECF96E2.jpeg
 
Jahaja; sambon glömde ju att lämna min bilnyckel hemma så jag har ju fått hålla mig hemma i värmen tills nu 😅. Och nog märks det att vi har varmt som faen inne; jag har gått barbent hela dagen och nu när jag fick för mig att slänga ihop en ananaspaj så drog jag igång ACn och riktade den mot spisen och jovars min hud uppskattade visst inte temperaturomväxlingen för det började klia lätt om benen 😆. Hoppas att denna tredje värmebölja verkligen är den sista; det går ju för fan inte att njuta av den här värmen när man fattar konsekvenserna som tex vattenbrist som vi redan fått känna av!
 
Tillbringat dagen så mycket utomhus i solen som möjligt älskar värme och har njutit idag.

Jo jag är medveten om vattenbrist och klimatförändringar men de kommer ju varken öka eller minska oavsett om jag väljer att njuta av värmen eller tycker det är hemskt för klimatets skull. Det är ju helt andra åtgärder som ska till än att jag slutar njuta för njuter det gör jag, över 30 plus är helt i min smak. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till en sjö på morgonen och bada några timmar.
 
Tillbringat dagen så mycket utomhus i solen som möjligt älskar värme och har njutit idag.

Jo jag är medveten om vattenbrist och klimatförändringar men de kommer ju varken öka eller minska oavsett om jag väljer att njuta av värmen eller tycker det är hemskt för klimatets skull. Det är ju helt andra åtgärder som ska till än att jag slutar njuta för njuter det gör jag, över 30 plus är helt i min smak. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till en sjö på morgonen och bada några timmar.
+ 1 på den!
 
Har ätit middag som inte var jättegod.
Blivit besviken på sonen när han lagade middag för att han betedde sig rätt illa.
Fått schampo i ögonen när jag duschade för att jag nog var för långsam när jag skulle skölja av håret och trycket i vattnet är dåligt för tillfället.
Varm och svettig.
Slarvat med måltiderna.

Druckit bra dock.
Kollat lite bokmärkta sidor, rätt intressant vad man kan finna på sin dator...........................................
Skönt med helg!!!!
Sovit helt ok ändå.
Inte sjuk.
Det blir svalare nu när det är kväll!

På måndag kommer de för att fixa avloppet till badkaret, HALLELUJA!
 
Trevlig dag, tycker jag. I förmiddags fick jag målat klart första lagret på hästtransporten. Hann innan det blev varmt. Hela förmiddagen är det skugga på den sidan. Sedan åkte jag och handlade mat och gjorde en mumsig pastasallad (pastaskruvar, salami, tomater, spenatblad och mozzarellaost = SÅ gott!). Perfekt för en varm dag :) ! Sedan har jag spenderat rätt mycket tid på soffan idag under ACn och läst ut en riktigt rolig och spännande bok... :) Nu tittar jag på "En smak på livet" med Lisa Nilsson som gäst. Kul program :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 327
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Badger
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 958
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 942
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp