Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska iväg till min kurator i em, brukar åka kl 12 men nu hade hon bara tider senare på em så blir att åka vid 14. Känns som om jag bara väntar på att gå iväg.
Känns konstigt att det är ”fel” tid.
 
Meh. Har ett besök nu. Trodde jag. Det var inte förrän om en halvtimme. Så jag får vackert sitta och vänta.
 
Har gjort min katt sur på mig idag. Nu tror jag hon planerar sin hämnd genom att möblera om på övervåningen 😄 Det låter åtminstone som det. Först var det slut på mjukmat och sedan fick hon inte vara ute mer. Jag är en hemsk kattägare idag 😆😆
 
Känner mig stressad, har hjärtklappning, ska iväg snart. Skönt att det inte är lika varmt som igår.
Mina skor är lite smutsiga men orkar inte stressa med att torka av dem, gör det när jag kommit hem.
Kommer ju hamna i em-rusningen på hemvägen :arghh: Men åker in mot stan då, som tur är.
 
Hemma för idag.
Både handlat inför helgen och varit iväg och tvättat bilen +någon timmes sista minuten jobb.

Behövde bara vänta ca 20 min då dom fastnat i trafiken. Och dom fick med sig allt i sin redan fullastade lastbil så jag behövde inte ha med några stora saker själv imorgon. Om det inte blir något akut fel så jag behöver komplettera då...😅
Sa till chefen att om han glömt något mer så, får det bara vara lagomt stora saker så jag kan få in det i bilen.😂
Sitter och väntar på jobbet.
Skulle egentligen bara hit lite snabbt och ställa ut lite grejor så en annan kunde hämta. Men listan blev längre från chefens sida så får vänta in den som skulle komma och höra om dom får med sig allt. Annars får jag ev ta det med det i min bil när jag åker imorgon, om det får plats... 😅😂
 
Gått massor av promenader idag känns det som 😂
Hade även sällskap när jag gick igenom en av sommarhagarna. Bara det att hunden typ ledsnar efter en halv minut och tjuter på allt :crazy:
Och skäller! Oj en fågel då måste jag skälla på den oj hästar vi går förbi de måste jag skälla på 🙈
Känns som det är väldigt mycket mer HUND än vad Professorn var. Han var ju som en som hängde på allt och inte så komplicerad. Och massor av humor.
Sen Jinns har lite åsikter… Det är hon som bestämmer här så är det bara! Bara gilla läget 😂❤️
 
Har gjort min katt sur på mig idag. Nu tror jag hon planerar sin hämnd genom att möblera om på övervåningen 😄 Det låter åtminstone som det. Först var det slut på mjukmat och sedan fick hon inte vara ute mer. Jag är en hemsk kattägare idag 😆😆
Hon kanske bildat sympati med våra odågor.... den blötmat som passar en dag hår inte att äta nästa....
 
Förbereder mig för en come back till offentligheten. Haha nä men det känns verkligen som så!
Känns som jag har missat enormt mycket denna tiden jag varit sjuk. Mentalt och kroppsligt. Och haft minimala krav och åtaganden detta året. Sjukt att det gått så lång tid! Flera månader! År? Jag har bara inte fattat hur dåligt jag mått innan. Bara kört på liksom… tills det tog stopp.

Har sån enorm lust och längtan till att göra mycket MYCKET mer!

Snart så! Små steg hela tiden. Heja heja 💪
 
Beställt två posters till sovrummet.
Får inte ihop det där riktigt inredningsmässigt..
Ska iaf köpa mörkläggningsgardiner
 
Tog ledigt från jobbet och gick till Apladalen och hälsade på fåren.
IMG_2435.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
54 104
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
561
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 741
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 079
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp