Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på jobbet.
Skulle egentligen bara hit lite snabbt och ställa ut lite grejor så en annan kunde hämta. Men listan blev längre från chefens sida så får vänta in den som skulle komma och höra om dom får med sig allt. Annars får jag ev ta det med det i min bil när jag åker imorgon, om det får plats... 😅😂
 
Dricker denna till lunch idag. Rekommenderas 20230525_115336.jpg
 
Tar han den med sig när ni reser bort? Jag hade ALDRIG vågat passa den... 🙈:rofl:
Haha, det är inte långt därifrån faktiskt! Nä, men i en vecka eller så klarar den sig. När vi skulle åka bort i en månad nu senast förberedde han sig dock på att den skulle dö medan svärmor tog hand om den, men den överlevde och mådde till och med riktigt bra när vi kom hem! Växtlampa is da shit :D
Min man försöker (förgäves hittills) plantera vår julgran varje år, så jag förstår dig PRECIS.... :D
Min med 🙄 Bäst var det dock när han försökte få något att hända med den lilla stumpen vi klippte av från toppen av förra årets gran genom att sätta den i ett snapsglas med vatten. Det han saknar i kunskap tar han igen i, eh, envishet och passion 😅
 
Jag njuter av kafferast efter att mentalt ha sprungit som en skållad råtta hela förmiddagen. Gud vad jobbigt det är när alla, till och med chefen, förlitar sig på att jag ska lösa deras problem åt dem! Ser fram emot att stämpla ut en timme eller två tidigare i eftermiddag och njuta av picnic i solen tillsammans med en god vän :love:
 
Uj. Åt en stadig frukost eftersom jag ju skulle gå på "möte" samt eget kort möte vid 13.30...Det första slut 11.15 men jag hade tur att få ta det egna redan under lunchtid så är klar att åka hemåt redan 😄. Känner mig dock lite vilse som ny användare av LinkedIn 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 110
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 059
Senast: VLMF
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 687
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 110
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp