Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

  • IMG_7397.jpeg
    IMG_7397.jpeg
    131,6 KB · Visningar: 18
Min vän och jag blev inte mindre än drygt 7 timmar på Norrköping International Horse Show 🤩. Under tiden körde bästa sambon hem mer ved åt oss och hade ungkatten ute som fick springa lös en bra stund så det blev visst lite flåsigt för katten både en och flera gånger då han tydligen for runt som en vilde 😄.
Efter tillsyn av finaste pållan som fick vilodag blev det sent om sider tacos till middag med älsklingen 😊. Nu är jag tröööött 😄😴.
 
Var ute igår med en vän och över middag + vinbar efteråt så satte jag nog i mig lite över en flaska vin - och det har jag betalat för idag!!
Kom inte ur sängen före 14, varje rörelse ledde till starkl huvudvärk och illamående och kunde inte äta mat förrän runt 17...
puuh...

Nu är jag mänsklig igen och har städat lägenheten oxh tagit undan tvätt, men det blir definitivt nya, mer levande, tag imorgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 346
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 197
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 897
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 114
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • WE-tråden
  • Lädervård

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp