Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med tanke på att risken för hjärtstopp bör vara extremt minimal om du är hjärtfrisk och inte tar några andra mediciner så låter det som ett mindre väl övervägt val.
Är du i riskgrupp på något vis? Jag har aldrig tagit Atarax men det är en standardtablett för intagna som har behov av det. Hittills har ingen dött :)

Nja, vi har haft lite hjärtproblematik på min mammas sida, men inga rytmrubbningar så vitt jag vet. Jag tänker att om jag klarar av att avstå från att klia så kan jag också avstå Atarax. Men får jag panik, vilket var nära igår kväll när jag fantiserade om att såga av mig armarna så att jag kunde lägga dem i frysen, så får jag helt enkelt tänka om. Värre än så behöver det ju inte vara tänker jag.
 
Jag äter lunch och laddar upp för en tur till motsv. Bauhaus, där de också råkar ha ett rejält bra utbud av sommarblommor... Kan bli precis hur farligt (och dyrt) som helst! :angel: Jag är ensam hemma hela dagen idag då sambon var tvungen att åka in till stan på möte, och ikväll ska han iväg och surfa. Jag skäms nästan lite över hur mycket jag njuter av att vara själv :o Det har av naturliga skäl inte blivit så mycket ensamtid det senaste 1,5 året... Blir mysigt att få hem honom ikväll dock, en dag här och där är fullt tillräckligt!
 
Har äntligen satt mig ner. Får äta min lunch nu för jag är svintrött nu. Har slängt: 7 soffor, 2 stolar, 3 hyllor, 5 hembyggda vetintevad, 12 stora tavlor, 11 mellanstora tavlor, 1 liten tavla, 7 oidentifierbara skulpturer, 8 mer identifierbara skulpturer, massa massa skräp, 5 plåtskåp.
Har sparat: 14 bord, 8 stolar, 2 stafflin, 4 hyllor, 6 akvarier (eller kanske podier?), 2 symaskiner, en massa flyttlådor fulla med grejer, 7 skiljeväggar.

Har ont i armarnaaa :arghh: och ryggen, och axlarna och och...
Nu massa vatten och nyponsoppa :up:
 
Har varit hos folktandvården. Förväntade mig nåt i stil med ”alla småhål du haft i flera år måste lagas nu så du får en heldagstid om tre månader”. Vad jag fick var ”småhålen är oförändrade men slemhinnan i ena kinden ser inget bra ut, vi tar en bild och så får du komma tillbaka om tre veckor”. Öööh va :confused:🙉
 
Letat drygt tre timmar efter katten nu. Inget spår. Frågat runt, bett folk kolla innergårdar, soprum osv. Kollat parker och buskage. Inte ett spår 😥😥
Ska ta en iskall dusch nu, håller på att brinna upp i värmen. Är 33 i skuggan
 
Har äntligen satt mig ner. Får äta min lunch nu för jag är svintrött nu. Har slängt: 7 soffor, 2 stolar, 3 hyllor, 5 hembyggda vetintevad, 12 stora tavlor, 11 mellanstora tavlor, 1 liten tavla, 7 oidentifierbara skulpturer, 8 mer identifierbara skulpturer, massa massa skräp, 5 plåtskåp.
Har sparat: 14 bord, 8 stolar, 2 stafflin, 4 hyllor, 6 akvarier (eller kanske podier?), 2 symaskiner, en massa flyttlådor fulla med grejer, 7 skiljeväggar.

Har ont i armarnaaa :arghh: och ryggen, och axlarna och och...
Nu massa vatten och nyponsoppa :up:
Är du vaktmästare på bygget?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
247
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 973
Senast: Inte_Ung
·
Svar
952
· Visningar
50 957
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp