Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig som en småbarnsförälder-ish. Valpen väckte mig flera ggr inatt. Jag trodde hon var nödig och svepte in mig i en filt och skenade ut. Men nej då! Hon ville bara umgås och leka. Där stod jag och väntade och väntade och agerade mygg-buffé. 😂
Alltså jag har alltid tänkt att papillon är en trist tanthund, men du har fått mig att tänka om utan att jag ens träffat dina hundar. Du beskriver dom så fint. ❤
 
Trots att jag spenderat mer än jag egentligen har råd funderar jag på att köpa ett par vandringsstavar. Eftersom jag har otroligt dålig balans och snubblar runt skulle det vara till stor hjälp tror jag, även fysio har rekommenderat att jag köper ett par. Inte att gå i fjällen utan bara som vanligt i stan. Det kan inte klassas som en villhöver eller?

Är det skillnad på gåstavar och vandringsstavar?
Nu vet jag inte hur noga det är med storlek på gångstavar, men kan fysion hjälpa dig att prova ut så att det blir rätt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 956
Senast: Inte_Ung
·
Svar
791
· Visningar
41 868
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp