Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick sån Flashback när jag var liten och blev retad för att jag hade en golvmopp och inte en riktig hund. Man ska ju inte bryr sig om vad idioter tycker men ändå 🙄
Det är så lätt hänt, svårt komma ifrån att man bryr sig lite ändå.
Personligen tror jag det bara vore bra om fler får upp ögonen för att små sällskapshundar är oftast himla trevliga och orkar bra mycket mer än man tror. För min del står just pappis högt på listan när det blir dags för framtida hundköp, är mest att det känns lite främmande med en då liten hund när jag är van vid 30-40 kgs-hundar 😅
 
Alltså jag har alltid tänkt att papillon är en trist tanthund, men du har fått mig att tänka om utan att jag ens träffat dina hundar. Du beskriver dom så fint. ❤
Vad gulligt sagt! Det är rätt vanligt att folk blir förvånade över hur de är faktiskt.
Den här kommer nog bli en lite tuff och kanske väl skojfrisk tjej. 😅
004A2003-17A4-4FFC-BA7C-2F831C6E155C.jpeg
 
Jag duschade. Öppnade vädringsfönstret helt och ställde ena fläkten där på max, så nu blåser den in lite svalare luft, bara 23 grader tror jag. Inne har jag haft 29 hela dagen.
I morgon ska det bli under 20, enligt vädret på SVT. :up:
Kollar friidrott.
 
Mycket märkligt... Har fått mail+sms från Instabox om att jag har ett paket på väg från Lyko (och på spårningssidan står det att "mitt paket hanteras hos Lyko"). Jag har inte beställt något 😮
Däremot gjorde jag en beställning 13/6 som är levererad och klar. Undra om det blivit en dublett av ordern? 🤔
 
Alltså jag har alltid tänkt att papillon är en trist tanthund, men du har fått mig att tänka om utan att jag ens träffat dina hundar. Du beskriver dom så fint. ❤
Hahaha.
Döm inte hunden efter ägarna. Det är en spaniel. Om än i litet format

Jag är i själen en flat-människa men kroppen är inte det längre. Så jag har papillon. Inte så mycket enklare men däremot bärbar. vilket underlättar när man tar med hunden. :)
 
Var precis och klättrade, falltränade och senast vi klättrade på det sätt som nu så var jag livrädd. Nu var jag inte rädd alls, allt kändes lugnt. Det är INTE likt mig.

Killen jag träffar tror att det beror på att jag har mer energi och mår mycket bättre nu när jag inte jobbar och sorgligt nog tror jag att han har rätt. Det känns så bedrövligt att jobbet hindrar mig från att må bra och från att utvecklas inom fritidsintressen och sådant jag mår bra av...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 949
Senast: Inte_Ung
·
Svar
737
· Visningar
38 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp