Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen, lyssnar på för mig ny musik med mina riktigt bra hörlurar och bara njuter. Helt fantastisk musik och allt är lugnt överallt. Det var länge(!) sedan jag hittade ny musik som verkligen kändes och var rakt igenom tokbra. Det här är den bästa natten på evigheter.
 
Sovit med fläkt de senaste nätterna. En sån där vanlig bordsvariant. Eller inte hela nätter men satt på den på kvällen och sen någon gång under natten stängt av.
Har fortfarande inte bestämt mig för om det är trevligt eller störande med ljudet. Men den låter en del helt klart.
Nu är det såpass svalt uppe så kan nog stänga av den helt.
Fördelen med den på att jag slipper höra myggen. Nu är de inte lika många som tidigare *peppar peppar*
 
Sov lite dåligt inatt pga 2 busiga katter. De lekte så vilt att den stackars flyttkartongen har farit runt i hela rummet :rofl: Men det är bara jobb idag och imorgon, sen är det semester, kompis kommer och jag hämtar nycklarna till nya lägenheten :D:love: Jag hoppar gärna över idag bara för att det ska bli imorgon fortare :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 948
Senast: Inte_Ung
·
Svar
734
· Visningar
38 349
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp