Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ugh. Jag - som i princip aldrig för munsår längre - har nu en underläpp som är helt uppsvullen..... :arghh: Det är nästan komiskt hur jag spiller när jag försöker dricka någonting. Det gör inte överdrivet ont, men det är förbaskat obehagligt med en underläpp som är typ dubbelt så stor som den brukar vara...... O_o
 
Ugh. Jag - som i princip aldrig för munsår längre - har nu en underläpp som är helt uppsvullen..... :arghh: Det är nästan komiskt hur jag spiller när jag försöker dricka någonting. Det gör inte överdrivet ont, men det är förbaskat obehagligt med en underläpp som är typ dubbelt så stor som den brukar vara...... O_o
Du är ingen kandidat för fillers alltså? Längta efter den känslan igen? :D
 
Vi gjorde en inköpsvända igår... min bättre hälft ville till en vapenbutik i Duvnäs och köpte det han planerat att köpa plus att de hade någon ny kula de experimenterat fram så han blev heltaggad att testa den, dvs mycket nöjd särbo. Mannen i butiken var en fellow vapennörd så vi fick finvisning av bunkern också, som vanligt. Det händer alltid när vi är en vapenbutik :rofl: Jag måste ta itu med jägarexamen... jag klämde på några kolvar som definitivt skulle passa mig.

De hade en loppis i samma hus... och jag ruinerade mig lite halvt. De hade ett jättestort serveringsfat från Rörstrand av 1828 års servis... en servis jag inte har något ifrån... Det riktigt roliga i det hela var att det var särbon som såg det först och insåg vad det var tack vare mitt tjat om porslin :rofl: Det var inte billigt (men lågt prissatt för vad det är) men jag kunde ju inte låta bli. När jag kommer fram till kassan säger damen där att det är halva priset på sakerna på den hyllan :heart

Dvs vi var båda väldigt nöjda med vårt besök där :laugh:
 
Vi gjorde en inköpsvända igår... min bättre hälft ville till en vapenbutik i Duvnäs och köpte det han planerat att köpa plus att de hade någon ny kula de experimenterat fram så han blev heltaggad att testa den, dvs mycket nöjd särbo. Mannen i butiken var en fellow vapennörd så vi fick finvisning av bunkern också, som vanligt. Det händer alltid när vi är en vapenbutik :rofl: Jag måste ta itu med jägarexamen... jag klämde på några kolvar som definitivt skulle passa mig.

De hade en loppis i samma hus... och jag ruinerade mig lite halvt. De hade ett jättestort serveringsfat från Rörstrand av 1828 års servis... en servis jag inte har något ifrån... Det riktigt roliga i det hela var att det var särbon som såg det först och insåg vad det var tack vare mitt tjat om porslin :rofl: Det var inte billigt (men lågt prissatt för vad det är) men jag kunde ju inte låta bli. När jag kommer fram till kassan säger damen där att det är halva priset på sakerna på den hyllan :heart

Dvs vi var båda väldigt nöjda med vårt besök där :laugh:
Vilken kul överraskning med halva priset :) ! Vilken servis var det?
 
Vilken kul överraskning med halva priset :) ! Vilken servis var det?

Den är inte namngiven, mönstret går under 1828 års servis bara. Det är den äldsta Rörstrand jag har råd att köpa, äldre än så måste jag vinna på Triss. Den går ju inte att datera exakt, Rörstrand har ju inte årtal på sina tallrikar men den är garanterat ordentligt gammal. Den tillverkades fram till 1880.
 
Nöjd över att jag någon gång kommer på grodan innan den rymmer! Frågar man min familj, händer det inte ofta...

Screenshot_20210619-091238_Facebook.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 956
Senast: Inte_Ung
·
Svar
791
· Visningar
41 859
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp