Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
17 grader och svag vind i morse när jag åkte ut ur stallet upp på skogen 🌟 Alldeles lagom och hästen var full tankad efter vila 🤣💪 Han var så glad öronen spela hela tiden och lyssna på minsta vink om fart ökning. Då är de jäkligt kul och köra häst när man känner hur musklerna vibrerar under huden på dem för att få öka farten och sträcka ut. Han är då en rolig farbror 😍 Så länge han tycker de är kul så får han fortsätta.

Idag var jag dock lite vrång i värmen så mocka bara Trulens box och gjorde klart 🤣 Nu ska jag dricka kaffe och njuta av solen innan den steker för hårt.
 
Wetrap is da shit...
DSC_0684.JPG

Det är ju tack vare pållarna jag har ont i handleden så då får de bjuda på lite stödbandage.
 
Jahopp undrar hur varmt det ska bli idag då?

Ska hem till exet och fira födelsedag idag. Som närmsta boende till bageriet (typ 100m) är jag destinerad tårtupphämtare. Så ska gå förbi där och hämta tårta och sen får jag gå hem igen och hämta upp presenterna. Känns onödigt att ta bilen direkt pga dåligt med parkering.

Får känna på temperaturen på vägen, ifall jag behöver packa ned något extra till kvällen i klädväg.
 
Katterna ligger tätt intill och blänger på mig så fort jag rör mig. Får se om det blir nåt packande idag. Nåt krångligare är dock det faktum att jag var lat och tog snabbkaffe imorse... så jag fyllde inte termosen och ställde fram... Nu är jag riktigt kaffesugen men vill inte störa katterna :arghh:
 
Mutar Karin med extragoda grönsaker, för det är hennes födelsedag idag. Fem år är hon nu, min lilla gumma. Jag hoppas på att få ha kvar henne länge till.

Hon går fortfarande på smärtstillande efter måndagens pärs, men nu i betydligt lägre dos.
Karin 5 år.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 073
Senast: Inte_Ung
·
Svar
1 213
· Visningar
65 931
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp