Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den ena provisoriska lagningen trillade precis av efter närkontakt med knäckebröd. Den satt på en rotfylld tand så ingen risk för smärta. Den andra sitter inte på en rotfylld tand (båda ska få krona 6 juli) men det får nog bli främst flytande kost nu för säkerhets skull 😱😱😱
 
Den är inte namngiven, mönstret går under 1828 års servis bara. Det är den äldsta Rörstrand jag har råd att köpa, äldre än så måste jag vinna på Triss. Den går ju inte att datera exakt, Rörstrand har ju inte årtal på sina tallrikar men den är garanterat ordentligt gammal. Den tillverkades fram till 1880.
Nu blev jag nyfiken! Har du någon bild :)?
 
Den ena provisoriska lagningen trillade precis av efter närkontakt med knäckebröd. Den satt på en rotfylld tand så ingen risk för smärta. Den andra sitter inte på en rotfylld tand (båda ska få krona 6 juli) men det får nog bli främst flytande kost nu för säkerhets skull 😱😱😱
Tipsar om Cavit W som man kan köpa på apoteket. Då kan du fixa din egen provisoriska lagning, i väntan på besök hos tandläkaren. Även om det inte gör ont så kan det vara skönt att slippa ha vassa kanter i munnen.
 
Vaknade i panik och ba ”BLOMMAN”.
Har helt glömt bort hen! 😩

Men uppdate: hen mår bra! :love:

B567AB45-53A3-4B6F-AF44-8AC3A0A0CE3F.jpeg


(Ja jag dränkt den en aning :angel: )
 
Magen höll sig mer eller mindre i schack i natt så jag kunde få en ganska bra natts sömn.
Upp vid 6, och iväg på springrunda med styrketräning på utegym innan det blir för varmt.

Har spelat Geoguessr lite till med amerikanska vänner, och jag sippade på en nyponsoppa med mariekex till frukost. Det verkar som att det gick ganska bra med nyponsoppa så jag får köpa mer sån.

Nu ska jag städa iordning lite, mamma kommer idag och tar med sig mormor som verkar vara helt i gasen över min nya lägenhet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 956
Senast: Inte_Ung
·
Svar
791
· Visningar
41 868
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp