Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen tagit tag i en surdeg.

Jag har städat bilen. Det är alldeles skämmigt lång tid sedan sist.
Nu är den så presentabel att jag törs lämna den på service på måndag. Det blev lite akut eftersom hunden spydde i baksätet när han blev åksjuk. När det blev varmt så doftade det svagt, men omisskännligt, spya...
 
Har bytt solstolen mot soffan för att kunna titta på dubbla skärmar ett tag, dvs fotboll på tvn och hoppning på iPad. Sambon och barn är borta på släktkalas men pga rådande situation vill de hålla antalet gäster nere och jag får alltså stanna hemma. Har beställt indisk mat till middag. 🌺☀️
 
Åska på ingång 😍 Äntligen säger jag så kvavt som de är ute. Var och köpte vattenmelon och på hemvägen ville den snälle Farbror Polisen kolla körkortet 🤣💪 Men prickfri som jag är fick jag sakta glida hemåt efter kontroll 😆 Tror de här är andra gången på alla år som de kollat mitt körkort/stannat mig överhuvudtaget 🤔 Tydligen är de inte så viktigt att kolla mitt körkort 🤣
 
Vi fick sällskap vid frukosten och fjärilen mellanlandade på min näsa 😁😍. Hästarna fick komma in och båda två verkade uppskatta det 🥰. Pållan kopplade av så dant att hon fick hängläpp 😅😍. Sen for sambon och jag till grannsockna en sväng för att försöka hitta till en sjön med turkosblått vatten vid ett kalkbrott 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 073
Senast: Inte_Ung
·
Svar
1 201
· Visningar
65 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp