Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi CXXXII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
29 grader i skuggan đŸ„”
20210619_164334.jpg
 
Lyssnat pÄ Äskan ett tag nu som kommit nÀrmare undan för undan. Nyss kom en blixt och sen small det sÄ jag höll pÄ att skita ner mig.

Internet och datorer Àr urkopplade.
 
Köpte en typ keps-ish pga identitetskris/40-Ă„rskris. KĂ€nde mig dĂ€refter Ă€nnu töntigare MEN nĂ€r jag ska gĂ„ in i porten sitter husets coole hip-hopare pĂ„ uteserveringen och gör en gillande gest. Mitt planerade mental breakdown kan ev skjutas pĂ„ morgondagen 😅😅😅
 
Jag skulle Äkt pÄ en utflykt i morgon till ett stÀlle och skulle ha haft sÀllskap av en klasskompis. Hon stÀllde dock in nyss. Det betyder att Àven jag stannar hemma. Jag vill inte Äka sjÀlv.
 
Sambon skulle absolut klippa grÀset idag i 30-gradig vÀrme mitt pÄ dagen. Han vill att jag och valpen skulle ha det bra ute nu nÀr han Äker till DK.
NĂ€r han var klar och drog av sig allt utom kalsonger för att skaka bort grĂ€s frĂ„n klĂ€derna och duscha kom ett förvirrat Ă€ldre par körandes och stannade och frĂ„gade om vĂ€gbeskrivning. DĂ€r fick han stĂ„ illröd i nyllet, svetten forsande i bara kallingarna. 😅
Vi bor alltsÄ pÄ en halvt osynlig liten vÀg som endast leder till vÄrt hus och det Àr verkligen aldrig folk hÀr. :laugh:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fordon Hej, Ja som rubriken sĂ€ger - nĂ€r ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 frĂ„n 2015 som har gĂ„tt 13’ mil, jag har Ă€gt den 3 Ă„r. Rullat pĂ„...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 163
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag Àr sÄ less pÄ den sida som kommer upp nÀr jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
278
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det stÄr i rubriken undrar jag vad ni ska Àta till middag idag. TÀnker att de kanske kan bli en trÄd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: pepp
·
Kropp & SjÀl KÀnner att det var svÄrt att hitta en bra rubrik. Men Àr ni nöjda med er vardag? Jag kÀnner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 181
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • MatskĂ„lar utan nickel
  • Hög matskĂ„l

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp