Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Av ren nyfikenhet, på vilket sätt är jobbet inblandat i att du bitit sönder tänderna? Lider med dig!
Stress. Hade en chef som aldrig lyssnade att jag hade för mycket att göra. Jag jobbade nästan dygnet runt, reste i tjänsten, jobbade 12-timmarspass på helgerna, jobbade nätter och satt på möten dagtid, spottade blod, åt sömntabletter som smågodis, synlig puls i handlederna osv, osv. Hade jag något för det? Nej, jag var högpresterande och ordförande i en nordisk utvecklingsgrupp och hon hade väldigt höga krav som jag uppfyllde och eftersom jag uppfyllde kraven så fick jag mer att göra men medel på lönesamtalen hur mycket jag än slet eftersom "jag uppfyllde förväntningarna". :banghead:

Slutade med att jag bet sönder tänderna, gick in i väggen och körde åt h-vete efter att ha somnat vid ratten. Bröt fem revben och var tillbaka på jobbet igen efter 14 dagar. :wtf: Dum gör som dum säger och nu vägrar jag ställa upp som förr vilket även märkts på min löneutveckling. :cautious:
 
Jag vabar magsjukt barn och har också tänt en brasa.
20190920_083146.jpg
 
Stress. Hade en chef som aldrig lyssnade att jag hade för mycket att göra. Jag jobbade nästan dygnet runt, reste i tjänsten, jobbade 12-timmarspass på helgerna, jobbade nätter och satt på möten dagtid, spottade blod, åt sömntabletter som smågodis, synlig puls i handlederna osv, osv. Hade jag något för det? Nej, jag var högpresterande och ordförande i en nordisk utvecklingsgrupp och hon hade väldigt höga krav som jag uppfyllde och eftersom jag uppfyllde kraven så fick jag mer att göra men medel på lönesamtalen hur mycket jag än slet eftersom "jag uppfyllde förväntningarna". :banghead:

Slutade med att jag bet sönder tänderna, gick in i väggen och körde åt h-vete efter att ha somnat vid ratten. Bröt fem revben och var tillbaka på jobbet igen efter 14 dagar. :wtf: Dum gör som dum säger och nu vägrar jag ställa upp som förr vilket även märkts på min löneutveckling. :cautious:
Jag hade bytt jobb. Varför är du kvar i ett sånt företag?
 
Jag är vaken, har ätit frukost och sitter nu och väntar på att konsthandeln ska öppna så att jag kan sticka dit och köpa målarmedium.

Öppnade dörren när jag hörde grannen i trapphuset och bjöd in henne morgonkaffe. Hon är fortfarande i chock över mina nya vanor :p
 
Sitter med de sista stegen i en tutorial som jag arbetat mig igenom i veckan. Tyvärr så finns det en del felaktigheter i den och hela linjer av kod som helt saknas i programmet :rage: Lyckligtvis så börjar jag komma till slutet och kan vandra ut i världen och hitta flera olika guider med mer eller mindre obegripliga fel.

Skönt att veckan snart är slut!
 
Sitter med de sista stegen i en tutorial som jag arbetat mig igenom i veckan. Tyvärr så finns det en del felaktigheter i den och hela linjer av kod som helt saknas i programmet :rage: Lyckligtvis så börjar jag komma till slutet och kan vandra ut i världen och hitta flera olika guider med mer eller mindre obegripliga fel.

Skönt att veckan snart är slut!
Fattade ingenting av ditt inlägg men håller med om att det är skönt med fredag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 886
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 278
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 001
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 208
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp