Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIX

Ska du starta kennel? Hur var det med din hund som skulle omplaceras?
Ja jo inte på många år! Men just namnet ska man ju förhoppningsvis ha länge och då är det ju bra att trivas med det, tänker att jag kan suga på det tills dess om jag skulle komma på något bra. :D Och omplacering är på g! Jag har landat i beslutet rent känslomässigt också, tänker att den kunskapen hon gett mig kan bara göra framtiden ännu bättre.
 
Lagt karrén i marinad, dubblade satsen jämfört med fläskytterfilé, alltid hjälpsamt när receptet säger 1 fläskytterfilé. Nu får den gotta sig över natten till middag imorgon. Måste bara inte glömma att köpa tomater och potatis. Sedan behöver jag inte laga mat på hela helgen.

Funderar på om jag ska försöka hålla mig vaken. Katten mår inte bra och har kräkts flera gånger. Hon är lite knäpp som mellan hulkande skriker efter mat och snodde en bit varmkorv som hon dock inte hann tugga på ens innan jag kom farande. Är säker på att hon ätit något som inte är bra för en liten burmamage. Förbaskade labbe till katt.
 
Jag har sjunkit så lågt att jag ber mitt ex och hennes nya flickvän följa med mig på ett lesbiskt event bara för att jag är för feg för att göra saker ensam. Bra där parellikusken!!
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Vi ska ha hantverkare hemma. Min första plan var att själv jobba vidare i barnrummet men tror inte jag orkar för har haft en ganska tung vecka. Så hade istället tänkt följa med barnet och mormor till kusinerna. Börjar dock känna av en ev förkylning så vet inte om jag har sån lust med det heller...
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Vi ska ha hantverkare hemma. Min första plan var att själv jobba vidare i barnrummet men tror inte jag orkar för har haft en ganska tung vecka. Så hade istället tänkt följa med barnet och mormor till kusinerna. Börjar dock känna av en ev förkylning så vet inte om jag har sån lust med det heller...

Göm dig på lämplig plats och vila ifred?
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 755
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 404
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 185
Senast: Stergo
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
4 279

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp