Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIX

Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....
 
😍 Nu har jag äntligen fått vin och mat men det tog tid. Precis när jag var på väg för att åka och handla ringde grannen att brödet jag hade beställt var klart att hämta. Så då fastnade jag där på fika, sen svängde jag förbi kompisar med newbody som de hade beställt av sonen. Fastnade naturligtvis där också en stund. 🙄😁
 
Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....

SD är väl största parti numera?
 
Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....
Som jag ser det är det största problemet att partierna lägger fokus på hur mycket avstånd de tar från SD istället för att fundera på vad det är som gör att folk tänker rösta på dem. Det finns mycket olika saker som gör att människor känner att politikerna inte lyssnar.
 
Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....

När jag för några veckor sedan snubblade in på Ms hemsida blev jag förbluffad över retoriken och känslan som mötte mig. De står nog tyvärr inte alls långt ifrån ett blocksamarbete just nu men det är ju ett tag kvar till valet, mycket kan hända. Det finns trots allt en stor mängd röstberättigade som inte vill släppa fram SD till makten, tack och lov.
 
Var med ute och tog in hästarna. Det är det längsta jag har varit uppe från soffan/sängen idag.... Det funkade över förväntan - jag svimmade inte :up:! Annars har jag fått svimningskänslor så fort jag stått upp idag. Förhoppningsvis håller eländet på att vända :) !
 
PRECIS vad jag behövde. Nu är det något krångel med min cpu kylare. Den har börjat låta som åskan efter att jag rengjort det. Iofs ingen överhettning men det hjälper föga när jag blir döv. Fattar inte vad som är fel. Får försöka köpa mer komprimerad luft imorgon. Har inte tid med det här. Kan inte höra mig själv tänka. :arghh::arghh::banghead:
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 714
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 399
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 173
Senast: Stergo
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp