Vad gör vi? Del CIX

Ugh....det MÅSTE vara någon slags märklig magsjuka som jag har åkt på. Har sovit till och från hela dagen (flytt mellan säng-soffa-säng-soffa) och det enda jag lyckats få i mig på hela dagen är två mackor och en mugg flingor med mjölk. Ungefär vad jag vanligtvis har ätit fram tills kl 9 ungefär..... Jag känner mig ynklig och gnällig....... :meh: :p
 
Ugnsbakad lax, citronsås och kokt potatis
20191122_165133.jpg
 
Bett sambon köpa kebab :d när han varit hos grannen.
Slödag idag, det blir ju för sjutton inte riktigt ljust på dagarna just nu :arghh: . Inte bra för mitt mående. Nästa år åker vi iväg en vecka vid den här tiden tänker vi.
 
Nu ar jag hemma igen efter att ha kort en hel hog barn till skolan :D jag vantar pa att kaffet ska bli klart, och tanker ata lite frukost (lite rester fran igar) och sedan blir det hundtraning for hela slanten.

Jag la kottet till en beef bourguignon i marinad (en flaska mycket god merlot och en hel massa annat) i gar kvall. Jag far gora en del av det under dagen sa att vi kan festa med god middag och mycket vin i kvall nar jag kommer hem. :p
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 608
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 340
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 147
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp