Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev spontanloppis med fika tillsammans med mamma idag.... Hittade en mycket vacker ytterkruka med guld och blommor på plus ett par tjusiga gamla broderade örngott, så jag är nöjd :) . Imorgon blir det repris på turen, fast till en annan loppis där jag är riktigt nyfiken på deras hembakta fika :) !

Nu sitter jag i soffan med vin och väntar på att en omgång tvätt ska bli klar.... Härligt väder ikväll och ännu härligare ska det bli imorgon.... :)
 
Loppiskrukan... :love:

20220604_155809.jpg
 
Jag vann 20 portioner Medelhavsbuffé :eek:
Nu har jag precis lyckats mosa in allt i kylen. Sen återstår frågan hur jag ska få det till jobbet imorgon :confused:
Får nog köra precis till ingången och släpa in allt innan jag kör till parkeringsgaraget och sen går till jobbet. Sen måste all mat röntgas också. Kommer få köra hemifrån mycket tidigare än vanligt.

Mina kollegor är åtminstone väldigt nöjda :D

20220604_185826.jpg
 
Har funderat ett tag på en tatuering av min fina terriertant, byggd på ett sätt så att det finns plats för Chika och Kimchi också (medan de fortfarande är i livet, tack! :heart ) men jag får nog börja med ett porträtt, tror inte jag har råd med flera åt gången. Sitter nu mellan sirapskok och målning och googlar tatuerare. :D
 
Jag sitter och gör absolut ingenting.
Bara slösurfar, lyssnar på fågelkvitter och njuter av utsikten. Har en fasantupp en bit bort som ropar efter hönor emellanåt, en drös olika småfåglar som kvittrar och humlesurr i buskarna. Det doftar sommar ute och katterna är ute på äventyr ❤️
 

Bifogade filer

  • 20220604_201204.jpg
    20220604_201204.jpg
    405,5 KB · Visningar: 27
Jag vann 20 portioner Medelhavsbuffé :eek:
Nu har jag precis lyckats mosa in allt i kylen. Sen återstår frågan hur jag ska få det till jobbet imorgon :confused:
Får nog köra precis till ingången och släpa in allt innan jag kör till parkeringsgaraget och sen går till jobbet. Sen måste all mat röntgas också. Kommer få köra hemifrån mycket tidigare än vanligt.

Mina kollegor är åtminstone väldigt nöjda :D

Visa bifogad fil 92259
Så roligt och vinna. Vad består buffén av?
 
Helt matt i kroppen. Kört stallkompis till P&R i WE och därefter lämnat av henne i nytt stall. Därefter hem och röja i kaoset som kallas lägenhet.
Fick även första leverans av Hello Fresh och lagat mat, mycket gott.

Nu sitter jag i soffan och försöker hålla mig vaken lite till
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 315
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 472
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 624
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 653
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp