Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gubben! Hoppas allt kommer upp så ni kan åka hem sen ❤️

Vi hittar ingen plast i kräket, han är duktig på att pilla och strimla så är inte förvånad om han lyckats undvika det. Mest bröd och ost, maken hade slängt en halv påse bröd som blivit dåligt och det ser ut som att han fått i sig allt. Var nog några timmar sen som detta hände så tror inte vi fått upp allt men en del i varje fall, och det är ju bättre än inget.

Snart åker vi hem och gosar :heart
 
Carl Einar Häckner
 

Bifogade filer

  • 20220604_195814.jpg
    20220604_195814.jpg
    432,3 KB · Visningar: 27
Svengelska när den är som bäst.

Pappas tjej "vad gör X i helgen?" (X är en kompis till mig)
Jag "ingen idé!"

Vad jag egentligen ville säga var "ingen aning" men eftersom jag skrev med en USA-kompis samtidigt och var helt inne i engelskan så tog jag helt enkelt engelskans "no idea" och direktöversatte till svenska 😂

Så kan det gå :cool: :rofl:
 
Red ut med några i stallet med ponnyn, gick över förväntan med bromsen :up:
Tror dock att han hört något om islandsfluffets påhitt första gången fluffet badade, denna försökte dock lägga sig ner istället och plaskade konstant. Blev lite blött :D. Islänningen hoppade ju ut i vattnet och tänkte simma iväg för ca ett år sedan, det blev mer blött än detta :angel::laugh:

20210607_203053.jpg

Lille fluffet :heart
 
Svengelska när den är som bäst.

Pappas tjej "vad gör X i helgen?" (X är en kompis till mig)
Jag "ingen idé!"

Vad jag egentligen ville säga var "ingen aning" men eftersom jag skrev med en USA-kompis samtidigt och var helt inne i engelskan så tog jag helt enkelt engelskans "no idea" och direktöversatte till svenska 😂

Så kan det gå :cool: :rofl:

Jag trodde att, "Ingen ide" var helt okay Svenska.:o
Jag sa till Maken harom dagen, "Det ar inte how, utan when" ... dar slutade jag nar Maken skrattade hogt :cautious:
Eller som sonen, 4 ar gammal, forklarade for Svenska vanner, "jag har en electric car, och den ar blue":rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 326
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 202
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 528
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 513
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp