Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg mot hund och inser att jag druckit kaffe idag. Och i matväg där finns det ett paket nudlar, lösgodis och en påse chips.

Så vad tusen ska jag köpa med D:
Vill ha donken-buffé helst, men inget tillgängligt på vägen. Pizza igår :cautious:
Lösningsorienterad etc :D

7F0FA3CF-118F-42C5-BA9B-2EFB76F22700.jpeg
 
Släppt ut hästar på morgonen ( Trul man har hag-dag) och mockat.
Inser att jag kanske bara ska ha en lugn dag utan massa stress för en gångs skull? Dricker kaffe med Kajsa på balkongen. Madame har dragit på sig en omgång med gastrit igen så just nu medicineras hon igen för att få stopp på illamåendet när hon äter. Dock verkar det fungera för hon har bara mått illa 1 gång på 4 dagar nu.
 
Hittat kort på mig och fantastiska kompisgänget från våra tidiga tonår... :rofl: :rofl::rofl:

00-modet, att vi alla sitter och slötittar på en av oss som spelar Wii Sports, mobiltelefonerna, skohögarna, Jolt-colan och mopederna. Jag fylls av lika många delar skam som otroligt varma, nostalgiska minnen. För vi hade ju så himla kul tillsammans. :love:
 
Tog sen lunch (min kollega i driven var jättehungrig och skulle ha rast en timme efter mig men jag bytte då jag inte var lika hungrig (åt ju betydligt stadigare frukost) klart man hjälps åt och så återstår ju inte mkt av arbetspasset då :). Högt tempo idag! Igår var bara uppvärmning 😂.
Bara försöka andas, jobba lugnt och metodiskt och ge tusan i att se bilkaoset 😆.
 
Idag är det plötsligt sommar. Jag har försökt jobba ute men fick ge upp och gå in.
För varmt.
Dessutom har jag en pike på mig och tror det var risk för bondbränna. Det är inte speciellt vackert...

Hunden var med ut och han har bara legat utslagen i skuggan. Ingen risk att han överbelastar det opererade benet. Han orkar inte förflytta sig speciellt långt i värmen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 638
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 741
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 367
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 391
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp