Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattade orimligt mycket åt en mening i Tredje Skiftet!

Poliserna Davis och Sullivan stoppar en bil, Davis går fram till föraren och ber denne stiga ut, föraren kommer med invändningar. Lugnt och sansat upprepar Davis sig flera gånger.
Föraren:
-Är det verkligen nödvändigt?
Davis:
-Om du inte vill bli utdragen genom fönstret.

Förlåt, det var inte roligt, men ! :rofl: :rofl: JO, det var kul! :angel:
 
Jag har inte orkat läsa igenom tråden, ni skriver alldeles för mycket och jag är trött. 😅 :o det verkar vara läggdags här före midnatt och det händer väldigt sällan. Hunden har fått promenad och kisse har hjälpt till att vattna trädgården, så frhoppningsvis sover båda hela natten nu.
 
Vi ar hos son och sonhustru och nu vantar vi pa att middagen ska bli klar. Det ar deras tur att laga mat idag.
Just nu askar och blixtrar det. Det har hallit pa i over en halv timma nu. Det smaller som skjutton och ar ett "tropical" skyfall under tiden. Tur man kan sitta inne!
 
Jag ville duscha eftersom jag bäddat med rena lakan, men det är kanske lite väl sent för det nu?
 
Det är ju den tiden :D 5-7

:D Fast egentligen ar det sedan gammalt att det att det ska borja regna mellan 2 och 4. Och om det haller pa mer an 20 minuter kan man fa en rain check pa golfklubben om man betalat och inte kunnat spela rundan klar ... for da kan det ta hur lange som helst innan det ar over.:p
(Det ar darifran uttrycket rainchek kommer ifran:cool:)

Fast va? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att jag inte ska kunna duscha vilken tid på dygnet som helst. Någon måtta får det väl vara på hänsynen! Jag måste ju få lägga mig när jag vill, hur jag vill.

Precis! Sjalvklart maste man kunna duscha nar man vill och behover. Det ingar formodligen i de manskliga rattigheterna.

/hastflicka som just nu ar i Florida och ar ute med tva hundar i 35*C och 100% luftfuktighet och ofta duschar mer an 3-4 ganger o dagen/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 370
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 497
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 629
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 543
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp