Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tittat på den, men är lite tveksam till att de håller katterna inne. Den ena är en riklig rymmare.
Det är magnetlås på den som är rätt starka. Mina två odågor håller sig på rätt sida om nätet. Den ena av dem är fenomenal på att peta upp dörrar om det är minsta lilla glipa men nätdörrarna har han inte rått på.

Det gäller ju också att sätta nätdörren på rätt sida så katterna inte kan trycka upp den...
 
Det är magnetlås på den som är rätt starka. Mina två odågor håller sig på rätt sida om nätet. Den ena av dem är fenomenal på att peta upp dörrar om det är minsta lilla glipa men nätdörrarna har han inte rått på.

Det gäller ju också att sätta nätdörren på rätt sida så katterna inte kan trycka upp den...
Jag tänkte mer att nätet i sig inte håller.
 
Vaknat för andra gången. Ska kila ned och köpa socker så att jag kan koka sylt tror jag bestämt, jag har aldrig socker hemma. Blir lika förvånad varje gång " men köpte jag inte en påse 2017??? :confused:".
Det blir husstäd någon gång efter lunch, men en lugn dag. Spindelmatning ska också ske.
 
Fått erbjudande om att plocka vinbär, så det ska göra nästa vecka när det mognat klart här ska kokas saft 🤤 En svaghet för min del vinbärssaft.

Förövrigt är det så kallt att jag fryser idag 😂 Först svettas hela tiden till att gå runt och frysa, svensk sommar i ett nötskal. Det ända som är nöjda är katterna nu när det orkar röra på sig igen.
 
Jag gillar inte att avbryta arbetspass och verka vek men ont i huvudet av värmen från igår är inte bättre och nu ska jag orka stå vid självscanningen i två timmar med bara fläkt utan ac i ordentlig värme....Nej det funkar lixom inte. Hoppas på svalka väldigt snart!! Jag är åskrädd men hoppas ändå på att det rensar ur luften lite!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag gillar inte att bli äldre. Kroppen är liksom inte med mig som förr. Jag blir stel och får ont bara jag råkar göra något. Igår...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 443
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 956
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp