Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite arg på mamma som inte berättade att hon är förkyld innan jag satt i bilen, hade hon gjort det hade jag stannat hemma den här helgen.
Jag har varit förkyld en gång på tre år, förra julen då mamma smittade mig.
 
Gör det livet verkar gå ut på nu för tiden. Eldar, bär in ved, eldar lite till och förbereder mig för att gå till jobbet. :D

Har matat fåglarna och tittar på flockarna som kommer. Idag domherrar, steglitser, några starar, mesar och finkar i mängd. Några nya gula jag inte vet vad det är. Ska googlas vid lämpligt tillfälle.
 
Sitter för första gången på nya platsen som registrator. Jag får liksom sitta på de ställen det går, kolla om folk är på jobbet och ta deras plats.
I dag fick jag egen kupé som är liten och omysig. Typ pinnstol och bord, samt 17 grader varmt. Men det känns som att det passar bra?

Är nervös för att öppna mailen :D men here I go!
 
Lagom aktivitetsnivå denna synnerligt eventuellt dödssjuka men troligtvis endast bakfulla fredag

6AD2BDD5-FFE4-411B-BB95-41B64B634032.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 103
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 295
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Hästnyheter Med tanke på köldsmockan som gripit tag om stora delar av landet efterfrågade vi hur ni läsare gör för att hjälpa både hästarna och oss...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp