Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klev upp sömnig o törstig och bestämde mig för att jag var på sista trappsteget innan hallgolvet, det var jag inte.....det var 2 steg kvar, men jag kom snabbt ner o med vä ben ihopknycklat under mig, resultat: brutet mellanfotsben o en dragen muskel i vaden.
Men åååååå :( och fy satan vad ont det lät :nailbiting:
Förutom att krya på dig! så får du börja med frösådderna :angel: nu när du inte kan göra så mycket renovering på ett tag. :heart
 
Woohoo! Godkänd! :banana: Blir kebabtallrik till middag för att fira det! :D

Fick mail med områden jag inte svarat rätt på (trafiksäkerhet 100% rätt :up:) och ett av dem var "Hur tiden på dygnet påverkar hur människor kör"
Mamma gapskrattade, tiden på dygnet är liksom ett allmänt problem jag har :angel::rofl:
Whoop! Grattis!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 053
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 419
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
384
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 060
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp