Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
LÄg och gjorde leg lifts pÄ yogamattan nÀr jag plötsligt har en katt hÀngande med tÀnder och klor i ena benet. Tog bort henne och började igen. Fick en extra vikt igen. Bra för att göra dem lite jobbigare antar, men nja, ingenting jag vill göra till en vana :meh:
 
Kom till stallet och reagerade direkt pĂ„ att min pĂ„llas hagkompis inte alls var sig lik sĂ„ tror det var mycket dĂ€rför och inte bara hĂ€llregnet som gjorde att jag fick övertala henne att lĂ€mna stallet (och nej hagkompisen blev inte lĂ€mnad ensam!) ❀.

La mig i sĂ€ngen vid 21, lĂ€sa lite och sova- alarmen ringer tiiidigt imorgon đŸ„±.
 
Njuter av att göra ingenting efter en dag som har gÄtt i ett sedan 8 i morse. Den avslutades med en hÀrlig tur till stallet dÀr det bara var jag och alla djuren, inga andra mÀnniskor. Det var vÀldigt skönt för bÄde hjÀrnan och sjÀlen kÀnner jag sÄhÀr i efterhand, Àven om jag vanligtvis brukar uppskatta stallet som en social plats. FÄ stÀllen fÄr mig att mÄ sÄ bra som djur och natur :heart
 
G
Grejar med en skulptur med en massa pilliga saker pÄ. Men blev trött i ögonen sÄ tar.en paus.
KÀnns som jag fÄtt endel skulpterande gjort under de senaste semesterdagarna ÀndÄ.
Jag kÀnner ingen att frÄga. SÄ testar:
Vet du om det finns nÄgon typ av lera som man kan göra mindre skulpturer med hemma? Som antingen bara torkar eller som man kan torka i vanlig ung?

Tyckte det var sÄ roligt att skulptera i gymnasiet(gick estet bild och form). Men hinner liksom inte Äka ivÀg till nÄgot.
 
Jag sitter och funderar vad sjutton jag ska baka imorgon dÄ det tydligen ska bli 27 grader:nailbiting: Det enda mitt hjÀrta verkar lÀngta efter Àr fudgebrownien men hade velat ha nÄgot som Àr kort i ugnen men muffins vill jag ha frosting pÄ vilket blir svÄrt att transportera. Borde jag sova sÄ jag kan gÄ upp tidigt för att göra vad jag Àn vÀljer? Ja. Kommer jag att vakna tidigt? Inte sÄdÀr jÀttetroligt:D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) pÄ landet. Jag har idag ett vÀrmesystem med en vedpanna i köket som gÄr till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 215
Senast: __sofia__
·
Fritid Är i behov av en egen trĂ„d om discgolf, sĂ„ hĂ€r Ă€r den. HĂ€r kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och trĂ€d...
2
Svar
23
· Visningar
1 335
Senast: Bison
·
Kropp & SjÀl Lite luddig rubrik kanske men kom inte pÄ nÄgot som riktigt passade. Det Àr Àr apropÄ trÄden om hur man klarar ett trÄkigt jobb dÀr det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 869
Senast: Grazing
·
Kropp & SjÀl Jag vÀljer att skriva det hÀr inlÀgget hÀr, dÄ jag trots allt Àr lite "halvanonym" hÀr. I alla fall sÄ till vida att jag inte Àr öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 428

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp