Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse gjorde jag jättegoda mackor med ciabatta, färskost med vitlök/örter, rökt kalkon, spetspaprika och tomater m salt och peppar.
Blev sen plötsligt inte alls sugen på dem, slängde in dem i kylen och tänkte ”jag är vuxen och äter vad fasen jag vill till frukost”.
Sen airfryade jag bacon. Blev sugen på ört- och vitlöksoliver och åt det med.

Nu har jag iaf goda mackor till mellamål jag slukar nu. 👍
 
Somnade på soffan. Vaknade av att jag frös och hade ont i benet (jag får benvärk när det är för kallt) samt att jag låg som en pretzel pga att en brun katt parkerat sig i knävecken. Jag måste ha pretzlat ihop mig under sömnen eftersom jag inte kommer ihåg att katten kom eller att jag flyttade på mig.
 
_20230425_151742.JPG

Välkomna till Jämtland :cautious:
 
Helt slut efter dagens jobb. Blev en del övertid men då får jag flexa en annan dag. Kanske imorgon?? Idag kändes det som att jag började känna mig nästan helt självgående. 😎

Halle fyller 4 år imorgon så efter stallet idag får jag handla morötter, knäckebröd och massa mummmsss. Partyhattar ska vi också ha! 🥳🥳🥳
 
Kollar runt på om bärsjal eller bärsele är bäst att köpa. Så himla olika från person till person verkar det som. Hur vet man vad som kommer funka? Vågar man lägga massa pengar på en av dem och sen inse att det inte funkar? Hur veeeet man hur man ska göra?
 
Kollar runt på om bärsjal eller bärsele är bäst att köpa. Så himla olika från person till person verkar det som. Hur vet man vad som kommer funka? Vågar man lägga massa pengar på en av dem och sen inse att det inte funkar? Hur veeeet man hur man ska göra?
En mjuk sjal till nyfödd behöver inte vara så värst dyr, kollade efter den jag hade till storasyster (spårlöst försvunnen nu när vi fick lillasyster dock :confused:) och tror faktiskt det är denna som är rejält nedsatt nu:

https://lekmer.se/barsjal-dusty-pin...UXjKnKcN4_TTZWIWRXbL0V8bmw12FJ2BoCcDEQAvD_BwE

Sele köpte vi vi begagnat (finns en enorm marknad! Så gillar du inte den du köpt ska det inte vara några problem att sälja vidare) och började använda mer när barnen inte längre var sådär alldeles nyfödda, men precis i början har jag tyckt det kännts lite instabilt, så det kanske inte är så bråttom! Men vi använde den jättemycket med storasyster och hoppas kunna använda den mycket nu igen! :love:
 
En mjuk sjal till nyfödd behöver inte vara så värst dyr, kollade efter den jag hade till storasyster (spårlöst försvunnen nu när vi fick lillasyster dock :confused:) och tror faktiskt det är denna som är rejält nedsatt nu:

https://lekmer.se/barsjal-dusty-pin...UXjKnKcN4_TTZWIWRXbL0V8bmw12FJ2BoCcDEQAvD_BwE

Sele köpte vi vi begagnat (finns en enorm marknad! Så gillar du inte den du köpt ska det inte vara några problem att sälja vidare) och började använda mer när barnen inte längre var sådär alldeles nyfödda, men precis i början har jag tyckt det kännts lite instabilt, så det kanske inte är så bråttom! Men vi använde den jättemycket med storasyster och hoppas kunna använda den mycket nu igen! :love:
Tack för tipset 😍 ska kika på den du länkade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
738
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 272
Senast: Snubbelfot
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 745
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp