Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut...

_20230719_121034.JPG

Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var där. Jag köpte den åt Missia men hon vägrade ligga i den!
 
Sa ... Nu ar jag TROTT pa drama. Varldens familje drama, dar barnbarnen ar drabbade kan jag inte undga, men nar en pa jobbet's recryterings team (dar jag ar ledare) ocksa borjar med STORT drama blir jag sa himla trott. Och sur. Och har ingen lust att reda ut det. Det behovs bara ett till ord fran den personen och jag kommer att foresla att han utgar fran teamet. :banghead:🤬👿
 
Jag spillde precis en hel mugg kaffe i knät, där datorn låg :eek: :nailbiting: . Otroligt nog verkar den ha klarat sig. SÅ irriterande när jag alltid är jättenoga med att inte sätta en dryck bredvid min dator. Men nu satt jag med den i knät och tog kaffemuggen från bordet. Lyckades i samma rörelse stöta till koppen mot datorkanten så muggen slungades ur handen på mig. Över mig (tack och lov inte skållhet), golvet och datorn... Men, som sagt, datorn VERKAR helt normal... :up:
 
Diskmaskinen drog jordfelsbrytaren igår och med omvänd polaritet gick programmet igenom men signalerar felkod. Och nyss startade inte bilhelvetet, dragit ur batteriet och hade inte ens kraft att släppa låset så jag fick klättra ut. Förhoppningsvis bara automatiska bakluckan som är trasig igen. Kostar bara sådär 12.000 att reparera - får nog bli gamla hederliga gasfjädrar för hundralappar istället. Startkablar och snart på väg mot verkstad!

Bye bye sparade pengar.
 
Vaknade vid sju av att tanten ovanpå frenetiskt sopade sin balkong. Somnade om en stund. Låter dom att det regnar. Skräll.
 
Trött som sjutton, sitter i soffan och lyssnar på åska. Någon timme kvar tills jag ska jobba. Upptäckte också precis att en av de mest intressanta lägenheter jag sett till salu nu var borta från Hemnet. Dock inget slutpris på den utan bara... borta. Vet inte varför och det känns lite irriterande då den legat ute länge och jag för någon vecka sedan mailade mäklaren med lite frågor. Fick dock aldrig svar på frågorna och tänkte försöka ta mig till kontoret någon dag för att se om det gick att prata med någon IRL där. Men nä. Inte det.
 
Tog mig inte till jobbet idag, fick panikångest på vägen dit och nu mår jag riktigt kasst. Väntar på att läkaren ska ringa mig.
Ibland blir jag så less på mig psykiska hälsa.
Tycker du är grym som roddar i din psykiska hälsa OCH har ett jobb samtidigt, särkilt ett jobb där man får ta en del skit. Det är riktigt slitigt att jobba med kundkontakt.
 
Tagit lång sovmorgon på första dagen på sista semesterveckan :) Helt slut i kroppen efter förra veckans funktionärsuppdrag. Tyvärr blev det inte helt lyckat, för mycket problem som gjorde att man inte kände sig uppskattad, vilket kanske ändå man förväntar sig när man jobbar gratis i sju dagar. Första gången jag fick positiv feedback var sista dagen, och det var först lördag natt jag kände att min kompetens utnyttjades och jag var en resurs 🤷‍♀️

Har dock en vän i ledningen för tävlingen så har gett massa feedback till henne inför kommande år 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 784
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 420
Senast: Hazel
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Amha
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 541
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp