Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det luktar jättemycket när folk röker. Jag kan känna när folk går förbi utanför och röker på. Väldigt tydlig doft.

Men inte utpraglad skunk lukt. Nu har jag bara varit inne i en "man cave" dar det rokts canabis (vilket ar lagligt har i Oregon) men det var definitivt inte skunk lukt aven om det inte luktade gott direkt.:yuck: Men det luktar definitivt som om nagon kort over en skunk utanfor en processing plant (dar ser man vad man lar sig ... de processar canabis langs vagen till jobbet :cautious:) efter vagen.
 
Idag är jag konstant hungrig. Undrar alltid vad sånt beror på.
Fick jättegod skollunch.
Och nu ätit Picadelisallad.
Ska ta kaffe och sen läsa bok.
IMG_4310.jpeg
 
Okristligt tidigt for vi - jag och hunden - till stora sjukhuset. Först en injektion för att mäta nåt, oklart vad. Sedan ett par timmars väntan innan jag träffade en läkare från transplantationsteamet för ettårskoll av njuren.
Hon var entusiastisk. Min njure var tydligen inte bra, den var fantastisk. :D
Hon skulle lägga en röst för min ö-transplantation också eftersom jag är en så utmärkt kandidat.

Med ett par timmars väntan mellan besöken hann jag och vovve gå en promenad i parken. Han var väldigt entusiastisk. En stadspark med massor av lukter, jättekul.

Hemfärd i full fart och in på vårdcentralen hemma för att ta blodprov relaterat till morgonens injektion. Tre prov med en timmes mellanrum.

Nu är jag totalt slut och har sovit en timme på soffan. Men det kommer att bli tidig kväll ändå.
 
Var och hämtade fiskarna från Imazo efter jobbet. Vi kan beställa för grossist priser typ
Sedan en liten fika på Tinget innan jag åkte hem
Släppte ut alla nya firrar. Käkat middag
Nu ska jag till Katalin och ståuppkomiker
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 080
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 168
Tjatter Jag och pojkvännen är inte överens 😅 Jag har bara hört undan eller kull tidigare och han har bara hört undan eller väck. Jag tycker att...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 752
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
72 470
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp