Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade lite halv panik idag. Känns som att dagarna bara rusar iväg och finns hur mycket som helst att göra nu innan det blir kallt. Imorgon ska jag sitta på kontoret hela dagen. Eller iaf många timmar har jag nu bestämt så gör inget där idag och det blev lite av en befrielse så det inte blir stress eller halvfärdigt utan jag kan koncentrera mig på det imorgon.
Så idag ska jag istället fortsätta med saker utomhus nu under dagen.
Blåsigt men varmt.
 
... kan jag köpa en fotmassagemaskin till mig själv i julklapp? :cautious: Mina fötter klagar! :arghh: Känns som om jag förutom smärtan i foten har nu även värk av de nya skorna :meh: Hade köpt inlägg men när jag provade de vanliga standard inläggen så kändes det skillnad av dem också, så jag tänker att jag får vänja mig vid dem först och sedan ha de speciella inläggen när jag vant mig :cautious:
 
... kan jag köpa en fotmassagemaskin till mig själv i julklapp? :cautious: Mina fötter klagar! :arghh: Känns som om jag förutom smärtan i foten har nu även värk av de nya skorna :meh: Hade köpt inlägg men när jag provade de vanliga standard inläggen så kändes det skillnad av dem också, så jag tänker att jag får vänja mig vid dem först och sedan ha de speciella inläggen när jag vant mig :cautious:

Ja! Hejja, hejja! Lämna mig inte ensam i mitt dyra shoppade!
 
Nya vinterdäck på, ledsamt nog kommer vi behöva köpa nya sommardäck i vår och vi behöver kolla hjulinställningarna. 😫 Men skönt med bra däck nu åtminstone! 👍
 
... kan jag köpa en fotmassagemaskin till mig själv i julklapp? :cautious: Mina fötter klagar! :arghh: Känns som om jag förutom smärtan i foten har nu även värk av de nya skorna :meh: Hade köpt inlägg men när jag provade de vanliga standard inläggen så kändes det skillnad av dem också, så jag tänker att jag får vänja mig vid dem först och sedan ha de speciella inläggen när jag vant mig :cautious:
Jag har ett fotbad med bubbel och värme och massagemoj på. I LÖÖÖVES it! Bra investering
 
Läkaren från akuten ringde, han som lyckades ställa diagnos på mig. Ville höra hur det går.
Skapligt fantastiskt att en läkare ringer och följer upp!

Han ordinerade mig en halvtimmes promenad varje dag. Ska bara lista ut var jag ska gå. bor inte så promenadvänligt med vältraikerad väg invid tomten. Men skogen bakom huset finns ju. Får uppfinna en stig.
 
Lade mig i soffan imorse tidigt i morse och började se på den 2,5 timme långa världscuphoppningen från Oslo. Somna halvvägs. Tittar nu färdigt med seeen frukost 😅.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 821
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 946
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 621
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp