Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och hämtade en bok jag beställt på bibblan. Fy farao vad det sved i bröstet, kändes som jag inte kunde andas. Dessutom har jag spridit böldpest i Bollnäs (aka tycka-synd-om-mig-själv-förkylning). Köpte havrekakor som uppmuntran.
 
IMG_20191106_175208_915.jpg

Klar med min senaste sak. En lampa
 
Vilken skitdag! Inte nog med att bilen blev skrot, elräkningen landade på nästan 2000 spänn :arghh: Då har vi inte ens startat alla element än! Vi kommer bli ruinerade i vinter..
2000?? 😱 Jag betalade 800 någonting,3 element på,luftvärmepump + slösa på ljus inne o ute.
 
Stor dag i dag.
Jag har klippt mig för första gången sen Maj 2018 (inför mitt och exets vigsel) Det är fanimej inte illa att hinna gifta sig och skilja sig mellan två klippningar!

Fryser som tusan så nu värmer jag mig med en Irish :d

20191106_182939.jpg
 
En barndomsvän köpte en katt till alla i familjen. Men främst sonen som ääälskar katter. Tydligen rymde katten när någon vädrat och råkat lämna öppet fönster. Katten kom inte hem och man letade förgäves. Kompisen tyckte så synd om sonen att man åkte och tittade på en ny katt. Väl där så visar det sig att räddningskatten de skulle köpa hade ett syskon som också behövde hem. Alltså kom man hem med 2 katter. När man kommer hem upptäcker man en blöt fläck i sängen. Man tror det då är hunden, som ju inte brukar kissa inne. Men ok.. Det kan väl hända. Så hittar man också rester av nr 2 i sängen. Det såg inte ut som hundens!
Man hör hur det dunsar i köket och hittar där rymmarkatten. Som nu klättrat in genom öppet fönster och använd sängen som kattlåda. 😂
Så från ingen katt har de nu 3 katter. Vete fasen om hon klarar av att "ta ifrån" sonen hans katter. Eller om de nu blir en crazy cat family. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
16 026
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp