Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var vi ut och valde gran och sågade ner och tog in. Så mysigt att kunna göra det.
Har också haft tid att lokalisera sista kartongerna julpynt. Så idag ska det upp!
Sambon står i käket och gör köttbullar och revben. Mums!
Jag och vovvi slår in paket och lyssnar på julmusik. Mys!
 
Gah! Mina nyinköpta skor är trasiga. Sulan gick sönder efter två promenader.. Visst, det är bara att byta sula men har jag köpt något för 400 kr förväntar jag mig att det ska hålla för det det är tänkt att användas till.
Nackdelen med att handla på internet, det blir så besvärligt när något går sönder..
Hur då besvärligt? Det är ju bara att maila och reklamera dem. Följde det med returadresslapp så använder du den men meddela dem först att det är en reklamation.
 
Hur då besvärligt? Det är ju bara att maila och reklamera dem. Följde det med returadresslapp så använder du den men meddela dem först att det är en reklamation.

Om man ändå hade haft kvar grejer som ordernummer och allt. Det underlättar. Det är ju onekligen mycket enklare att bara gå in i butiken och då det löst direkt. Jag kan inte lägga skorna i ett kuvert direkt..
 
Man skulle behöva ha ett släktträd uppritat när man kollar på The Crown 😁

Finns en jättebra dokumentär på youtube A Royal Family som följer varje gren som spretar från danske kungen Kristian (någonting) som alla kungliga husen i Europa härstammar från på något sätt. https://www.youtube.com/results?search_query=father+in+law+of+europe+documentary+ Kan rekommenderas om man vill förstå inte bara The Crown utan också hur tre kusiner regerade över tre fiendeländer under WWI som slutade med en i exil, en död och en som överlevde (Kaiser, Tsar och Kung).

OT får man dricka julmust för första gången ikväll?
 
Har farit runt och städat och haft mig idag, nu har jag däckat i soffan med ryggvärk. Har fortfarande saker att göra, snart.. om en stund.
 
Har du ingen orderbekräftelse på mejlen? Eller kan logga in på butikens sida och se dina tidigare beställningar?

Nej och nej. Jag sparade inte mailet och på hemsidan kan man inte se tidigare beställningar..

Jag tror säkert inte det skulle vara några problem att byta, men då står jag utan skor i vem vet hur länge..
 
Det sista julstöket resulterade i julgodis; knäck, skumtomtefudge och snöbollar med lime 😋. Har även tvättat och bäddat rent, hann bara dammsuga golven; hade tänkt våttorka med meeen saker tar som bekant längre tid än man tror och jag vägrar skapa julstress! Dessutom är det ju jesusbarnet som kommer under julen och inte hälsovårdsnämnden 😉😄 sååå nu får det räcka 😎.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
76 77 78
Svar
1 542
· Visningar
46 118
Senast: Asko
·
Svar
2 002
· Visningar
62 730
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
725
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 677
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp