Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker te och förundras över en tant på youtube som förespråkar att dricka någon form av fermenterad juice gjord på vatten, salt, och kål. Man ska tydligen dricka en gallon om dagen (så typ 4 liter?!?) Juicen botar homosexualitet, cancer, psoriasis, autism, candida, stoppar en från att åldras, gör att man blir yngre, och får till och med lemmar att växa tillbaka. :up:

Tydligen fattar ingen vad candida är heller för tydligen attraherar candida parasiter och får bakterier att klona sig vilket gör att det blir hål i tarmkanalen och gör att toxiner åker in i blodomloppet. Hon säger att hon döpt detta till "läckande mage syndrom". Men var inte rädda! Bara att dricka hennes juice, så får man diarre (som hon kallar... vattenfall :wtf:) vilket botar allt.

Det finns mycket intressant folk därute :nailbiting:
 
Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos ens brors familj i sommar 🤔
Min mamma är ju lite hysterisk med corona och jag vet inte om jag ska åka ned till sommarstugan under min semester, och då vore det trevligt att äta hos min bror någon gång istället. De har en altan och uteplats så man borde ju kunna sitta ute och äta (och en grill, jag vill såå gärna äta grillat :o:angel:). (Och så har jag kollat så att jag kan boka tolk till det :love:) Vore trevligt om syrran kunde vara med på det också.
Men jag undrar om det är väldigt ohyfsat att föreslå det 🤔
 
Skulle börja fixa i min blivande skrivarlya idag, men det blev i princip bara råttsanering istället..... :wtf: När jag började flytta ut en trådback upptäckte jag något äckligt under den (vet fortfarande inte vad det var :crazy:) och det luktade bara mus-/råttkiss. Så nu är golvet torkat två gånger och fönsterna står öppna på vid gavel. Hoppas bli av med äckellukten..... :yuck:
 
Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos ens brors familj i sommar 🤔
Min mamma är ju lite hysterisk med corona och jag vet inte om jag ska åka ned till sommarstugan under min semester, och då vore det trevligt att äta hos min bror någon gång istället. De har en altan och uteplats så man borde ju kunna sitta ute och äta (och en grill, jag vill såå gärna äta grillat :o:angel:). (Och så har jag kollat så att jag kan boka tolk till det :love:) Vore trevligt om syrran kunde vara med på det också.
Men jag undrar om det är väldigt ohyfsat att föreslå det 🤔
Tycker det låter mysigt och o-ohyfsat.

Fast först glömde min hjärna av att läsa att det var din bror det handlade om och läste bara "Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos en familj i sommar" och jag trodde lite att du tappat förståndet :D
 
Tycker det låter mysigt och o-ohyfsat.

Fast först glömde min hjärna av att läsa att det var din bror det handlade om och läste bara "Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos en familj i sommar" och jag trodde lite att du tappat förståndet :D
Då väljer jag bästa första förortsvilla och bjuder mig själv in till dem! :cool::D
 
Senast ändrad:
Något sker där ute. Låter som en hel hop fotbollssupportrar och jag fattar inte om det är en tv som står på på orimlig volym eller om det är massa galningar.
Blir ju nyfiken :mad:
 
3085AF30-8F98-43DD-99D1-F8139C36F036.jpeg

Planerade bjuda på mysig middag till utarbetad man. Hade inte planerat att servera en kolbit. Salladen och svamparna var iaf goda. 😂
 
Dricker te och förundras över en tant på youtube som förespråkar att dricka någon form av fermenterad juice gjord på vatten, salt, och kål. Man ska tydligen dricka en gallon om dagen (så typ 4 liter?!?) Juicen botar homosexualitet, cancer, psoriasis, autism, candida, stoppar en från att åldras, gör att man blir yngre, och får till och med lemmar att växa tillbaka. :up:

Tydligen fattar ingen vad candida är heller för tydligen attraherar candida parasiter och får bakterier att klona sig vilket gör att det blir hål i tarmkanalen och gör att toxiner åker in i blodomloppet. Hon säger att hon döpt detta till "läckande mage syndrom". Men var inte rädda! Bara att dricka hennes juice, så får man diarre (som hon kallar... vattenfall :wtf:) vilket botar allt.

Det finns mycket intressant folk därute :nailbiting:
Jamen att jag inte kommit på det tidigare! Självklart fungerar det och jag ska genast testa, börjar imorgon/övermorgon :idea:
Kan kanske bli normal då? :up:
——————
Det är säkert samma folk som påstår att vaccinationerna mot kikhosta osv ger autism. Det är så klart bättre att ungen dör istället för att hen är autistisk, att folk inte fattar :up: :meh:

(Obs: skriver med STOR ironi...)
 
Har mått jävligt dåligt idag. Vettefan vad det är men möjligen blodtrycket. Väldigt kallsvettig och andfådd, plus odefinierbart illamående. Iskall i ansikte och händer och pirr i fingertoppar, läppar osv med känselbortfall. Hade varit intressant att ha en blodtrycksmätare.
Finns på apotek för typ en tusing. Ska jag ta med min nästa gång vi ses :D
 
Sitter och tänker på att saker kanske blir ganska bra framöver ändå.

Idag hade chefen anställningsintervju med två personer. Vi pratade efteråt och konstaterade att några kollegor ska sluta/byta kontor och att det behöver anställas nya då. På ett sätt känns det jättebra, för nu behöver jag garanterat inte oroa mig för att själv bli arbetslös. På fredag ska det dessutom äntligen bli av med medarbetarsamtalet, det har varit prat i flera veckor om att ha det, men av olika anledningar har det inte blivit av. Jag har mycket jag vill prata med chefen om :angel: Vill bara ha det avklarat nu på en gång.

Nästa vecka borde bli bra, om inte annat för att det ska bli galet varmt ute. Och sedan, tre veckors semester. Så galet skönt det ska bli :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 602
· Visningar
86 790
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
2 424
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 930
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp