Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår överraskade jag och våra närmaste vänner min make för att han fyllt 40! Hela gänget kom hit utan att han visste nåt och sen åkte vi till skjutbanan och hade skyttetävling på fyra olika vis, i ösregn 😅 På kvällen grillade, dansade och drack vi till ut på natten. En jäkla fest blev det och både jag och maken är helt förstörda idag😂 Nu är barn och djur nattade och jag ska bara duscha så blir det sängen för mig också. Maken har redan lagt sig.
 
Seeegt idag 😅. På vägen hem från stallet efter tillsyn av pållan fick det bli hämtmat från pizzerian; jovars ska man ha en slö dag kan man ju ha det ordentligt 😅. Sommarsallad åt mej meeeeen så har pizzerian börjat med nån skinka som inte alls smakar lika bra som den tidigare, meeen jag blir ju mätt utan den och katterna blev ju hur nöjda som helst 😁.
 
Sitter i soffan och tittar på Wahlgrens värld och kliar hunden i nacken. Funderar på om hon kommer falla i trans eller nåt :D
 
Svaret borde vara: Din bebis,ditt problem!
Riktigt så rättfram kanske man ska undvika att vara/säga. Tänker så att @godisklubba inte får ännu mer problem.
Men håller annars absolut med!
@dobbis sätt att uttrycka det på är nog mer min stil :D Men absolut skulle det kunna bli lite sura miner då... men jag är frispråkig och hon kommer aldrig kunna ändra på det oavsett hur mycket hon skulle vilja.

Imorgon åker pappas tjej i alla fall iväg igen, så då blir det "lugnt" här hemma igen. Det händer då och då att hon kommer in med bebisen till mig mitt under en lektion. Nu låter jag väl jätte elak men jag tar den, jag tycker att det är skönt när pappas tjej och bebisen inte är hemma när jag har lektioner. Det blir så mycket lugnare då och ingen som random kommer och stör (jag sitter så klart redan i mitt rum och inte på någon sas gemensam plats).
 
Jag vill också läsa! Har ni nåt tips till en som var en riktig bokslukare som yngre men nu inte tagit mig igenom en enda bok på flera år?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 722
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 012
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp