Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förbannad på SL, igen. Hur kan det vara så jävla svårt att förvarna om att de tänker ändra busstidtabellerna?! Varje dag senaste tiden har jag tagit samma buss till jobbet. Nu helt plötsligt är den bussen borta från busstidtabellen! Så, nästan 10 minuters väntan på nästa buss, sedan kommer jag få rusa som en idiot för att ha ens en liten chans att stämpla i tid. Jag hatar det här (Och ja, jag har skrivit till SL och klagat)
 
Screenshot_20200525-065945.png

Hmmm 🤔 :D
 
Väntar på att ett möte ska börja. Innan det börjar hinner jag inte direkt börja något vettigt, så sitter och dricker oolong apelin té och nördar ner mig lite i videos på youtube om att rida med sitsen :up:

Har tragglat med det länge och förra ridlektionen var en aha upplevelse, äntligen lossnade det. Nu ska jag nosa rätt på lite tips. Ridlektion i kväll ju :D
 
Varit hos sjukgymnast nu på morgonen, det var lite häftigt då han testade någon djupvågsbehandling på min nacke och vilken skillnad det blev. Hux flux kunde jag vrida på huvudet max åt höger utan att det tog emot, sen åt vänster kom jag längre än innan. Det var lite häftigt, dock susar det i öronen nu trots att jag hade hörselkåpor på mig, lät som en mutterknackare och liknande att man skakar tänder. 😅
 
Åh-Å! Det finns kanske en bank som vill låna ut till mig, de skulle ta kontakt, det kändes plötsligt mera positivt framöver!
Känns som att antingen studerar jag i höst eller så köper jag egen lägenhet :nailbiting::rofl:
Och med nr 60 i reservplats så känns det bättre att ha kommit lite vidare med det andra istället.
 
Åh-Å! Det finns kanske en bank som vill låna ut till mig, de skulle ta kontakt, det kändes plötsligt mera positivt framöver!
Känns som att antingen studerar jag i höst eller så köper jag egen lägenhet :nailbiting::rofl:
Och med nr 60 i reservplats så känns det bättre att ha kommit lite vidare med det andra istället.
Om det nu går som det ska med jobbet nästa år .... de kan ju givetvis låta mig gå :cautious: Men det är ju alltid en risk, inte börja bli nervös nu :nailbiting::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 168
· Visningar
63 496
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 012
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
653
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp