Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis veta att min sambos lärare i gymnasiet ansett att hans klass behövde extra insatt träning i EQ, och att det bland annat hade innefattat att ta hand om en potatis O_o :rofl: Nog för att jag förstår att ett gäng grabbar som läser natur kan behöva lite EQ-träning, men det fick mig att skratta så jag nästan kissade på mig. Och starkt ifrågasätta hans gymnasieutbildning.
 
Funderar på att till nästa år göra en ny hage för extra känsliga hästar som inte får gå på gräs alls. Känns inge roligt att behöva gå i små rutor på sommaren resten av livet.
Inser att det är massa jobb med att få en sådan hage färdigt men vadådå jag har ett helt år på mig liksom :laugh:
 
Rastlös och orkeslös är ingen bra kombo.
Varje gång jag försöker vila börjar grannarna snickra eller nåt.
Ska laga mat om en stund
 
Har har regnet vrakt ner sedan midnatt :cautious: Just nu ar det bara ett latt duggregn, men det lar fortsatta att regna hela dagen i dag och i morgon. :meh: Sedan kommer solen tillbaka med straxt over 20*C under dagen sa fort det ar arbetsdag igen. :mad:
 
Fick precis veta att min sambos lärare i gymnasiet ansett att hans klass behövde extra insatt träning i EQ, och att det bland annat hade innefattat att ta hand om en potatis O_o :rofl: Nog för att jag förstår att ett gäng grabbar som läser natur kan behöva lite EQ-träning, men det fick mig att skratta så jag nästan kissade på mig. Och starkt ifrågasätta hans gymnasieutbildning.
Vad är EQ? :D
 
Jag har lovat att hjälpa sambon att ta upp båten idag. Men det ösregnar, jag har sippat mousserande hela eftermiddagen och har matkoma. Med andra ord är jag så sjukt otaggad på att klä på mig gummistövlar och regnjacka men det är väl bara att få det gjort.
 
Tillägg: Nej, pappa vill inte att jag är hemma själv. Speciellt inte på natten. Så i så fall lär han skicka mig till mamma istället. Men det har ju inte jag något emot direkt :p
När jag var 16-17 var jag själv hemma en vecka när mina föräldrar åkte till Grekland. Först ville inte mamma lämna mig ensam men jag tror nån av mina systrar talade henne tillrätta.
Det var en underbar vecka. :up: (Nej, jag hade ingen fest! Njöt bara av att vara själv).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
957
· Visningar
51 174
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 409
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
639
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp