Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hostat halvt ihjäl mig nu ett tag av pollen och gissar på astma. Har inte tagit tag i att utreda förut iom har bara inte orkat.
Nu är det mkt värre trots att det regnar idag och jag har svårt att andas även dagtid med luftrör som drar ihop sig och krampar.
Så bokade läkarmöte på KRY. Har aldrig testat det innan. Så smidigt ju att bara vänta 20 min på tid en lördag. Fick order om att gå och utreda. Men fick utskrivet luftrörsvidgande för att testa nu iaf till dess. Hoppas det funkar!
 
Såååg såååå fram emot en rejäl sovmorgon med karln som för en gångs skull inte skulle iväg på nått...Ja men då passar katterna på att vecka mig kl. Två. Sex. Åtta. Tack så hemskt mycket 😝. Men var himla skönt att komma ut en sväng med sällskap; utforskade den nya ridvägen som är helt underbar med att kunna hoppa över träd och galoppera i skogen 😍. Efteråt fick tjejen prova att hoppa min häst barbacka några få språng då det var första gången hon provade; så kul att det gick bra och skönt att pållan fick lite extra motion när jag var tung i huvudet.
 
Sitter nu i ett varmt och skönt bad efter att äntligen fått av mig dyngsura ridkläder! Vi hamnade i en störtskur och allt blev genomblött, även lite undertill på bomlösa sadeln.. Och då ska ni veta att det regnade hundra resor värre efter ridningen 😁.
Det där lät som en riktigt bra idé!
Tänkte först sätta på bastun men känner att jag inte riktigt orkar. Baljan, skön musik, bubbel...
Hmm 🏝🛀🎶
 
När jag var 16-17 var jag själv hemma en vecka när mina föräldrar åkte till Grekland. Först ville inte mamma lämna mig ensam men jag tror nån av mina systrar talade henne tillrätta.
Det var en underbar vecka. :up: (Nej, jag hade ingen fest! Njöt bara av att vara själv).
Jag har faktiskt inget svar på varför pappa inte vill låta mig sova ensam hemma en natt eller två. Han vill inte svara på det heller när jag har frågat.
 
🧐 inte är det lätt alltid -whataboutism i ett nötskal.

71F9FB94-B686-4049-906E-8C85E47CC885.png
 
Jag har skapat en karaktär - Edvard - i boken. Han är så grymt otrevlig att jag blir riktigt förbannad över hur han manipulerar och behandlar min ena huvudperson :rage:.

Är det normalt att vara arg på hur någon beter sig, när man själv har skapat person helt och hållet..... :confused:O_o:D ???
 
Nu är däcket bytt så det klarar sig tills jag kan köpa ett nytt däck kommande vecka :)

Jag har dessutom duschat så nu ska jag välja kvällsmat. Tack vare veckans matlagning kan jag välja på pannkakor, kycklingspett med potatisgratäng och bönsallad, halloumigryta med pasta och kyckling-, citron- och tomatgryta med spaghetti :d
 
Tittar på TV på ett hotellrum i Uppsala. Värt varenda krona :D

Imorgon tenta men tänkte nog promenera lite om vädret är ok. Hade lite mer storslagna promenadplaner till att börja med men tatueringen på benet (ny) tycker inte om långdragna promenader ännu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
845
· Visningar
45 332
Senast: Wille
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 194
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp