Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är faktiskt helt slut. Bakning tar på krafterna mer än man kan ana! :D Men jag kommer ju aldrig bli någon konditor! :D

421516394_304357545981457_5911227664459754395_n.jpg
 
Eller ens bagare!

Har gjort en del i dag ändå, tex fick jag äntligen min DVDspelare till datorn att fungera, helt ny, 6 år gammal och jag fick aldrig den att fungera till förra datorn, men på denna fungerade den på studs. Så skönt när saker faktiskt fungerar. Gjort några telefonsamtal och mailat lite. Min Att göra lista för i dag är i stort sett åtgärdad.

Nu ska jag hålla kväll och äta en halv bit macka av det nya brödet jag bakade. Får göra om det, med tex havregryn och liknande i, kanske blir godare!

I morgon jobb, så sova tidigt och hålla tummarna för att migränen håller sig borta så att det blir en bra dag ändå.

421432390_419934177120571_2377380251841633428_n.jpg
 
Läste att de inte kunnat sanera efter hundbajsregnet pga att bajset frusit fast. Mysigt.

Ser serien om Peter Mangs ev mord i USA.
 
Ytterligare föreläsning ikväll för medborgare. Tänk ändå hur viktigt det att hela tiden tänja på sina gränser, jag som varit sjukligt blyg och som typ svimmat av ångest för att prata bara inför några personer.
Jag är inte bekväm ännu, inte vidare duktig, men jag tackar aldrig nej, bara för att utsätta mig för jobbiga saker, för att inte trygghetsknarka. Klarat två föreläsningar denna vecka! Plus går i skola på dagarna!
Snart huvudstaden igen!
 
Mysig kväll I stallet med lite borstning av pållan som satt igång och fäller ordentligt och tror på en vår runt hörnet 😄. När jag kom hem var älsklingen renrakad efter att ha varit skäggig och använt det som halsduk hela vintern 😄🥰. Nehej bäst jag med sover nu 🥱😴.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 435
Senast: Scata
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: manda
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 234
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp