Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städdag i kvarteret idag. Burit 20 säckar löv o blött material. Vila en stund nu för knät klagar lite, sen är jag ansvarig på korvgrillningen för alla som vill ha korv! Hur nu detta gick till, jag grillar typ aldrig :rofl: Nästa år kommer de nog välja nån annan :rofl:
 
Gjorde misstaget att inte hoppa över sockerpillerna den här månaden och resultatet blev en mensåterkomst utan dess like. Natten från helvetet, inget vettigt smärtstillande hemma eftersom det här inte har hänt på två år. Svimmade i badrummet och som extra krydda är det nivå Carrie på flödet så att säga.

Skulle hälsat på pappa idag men jag kommer knappt ur sängen, jävla skitkropp.
Har du endometrios?
 
Funderar på att åka till stallet och mysa lite med hästarna. Fast det regnar, och jag ska ändå åt det hållet igen ikväll. Kanske onödigt med två resor..
Fast jag skulle behöva lämna av lite grejer på secondhand också. Hmm. Får fundera ett tag till.
 
Lyssnar på en podd och ligger på spikmattan. Väldigt låg idag. Blev kanske för mycket igår. Det var jättetrevligt med lunchen igår men jag blev plötsligt väldigt utmattad.
 
Vaknade strax efter åtta men låg med mobilen ett tag.
Egentligen behöver jag frukost före motion när klockan blir så mycket men tog lite druvsocker och snörade på mig skorna.
Blev 7.3 km på hyfsat pigga ben.
Gjorde som någon tipsade om och spolade ur håret men svalt vatten.
I kväll ska jag ut och äta med tre vänner.
IMG_7407.jpeg
 
I går blev det ett läkarbesök där läkaren hävdade att hon sålde sin själ för att få igenom att jag ska få järntransfusion på rätt ställe, som egentligen är på fel ställe eftersom hon faktiskt ska remittera mig till VC för den sakens skull. Jag är däremot tacksam för att hon gjorde det för det innebär att slippa krångla med VC och ska tillbaka på tisdag för att hamstra lite järn som inte går omvägen kring magen. Jag längtar efter att bli piggelin igen!

Sedan samtal med chefen och sedan hem och äta en efterlängtad lunch bestående av fiskpudding. Ut med spionen förstås också och han fick vara på ballen också, hans smultronställe. Vila, äta fiskpudding till middag, vandra med spionen, titta på Dödligt vapen och så har jag legat vaken fram tills närmare 06 och inte kunnat sova.

Nu är spionen återigen på smultronstället och jag funderar på att pallra mig till affären och sedan dra igång lite städning kanske, bättre att göra det i dag än i morgon.

Googlade fram namnet på en serie jag och S husse pratat om, han och sambon ser på den men kom inte ihåg vad den heter, jag känner igen det han beskrev ("From" är det nog) och såg i natt då att det går att se på TV4play. Ska försöka se den. Det var något på SVT play också jag såg något om på FB men har glömt vad det var.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 330
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
59 789
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 024
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 711
Senast: Tilly_85
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp