Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter som om han behöver flytta hemifrån och lära sig klara sig själv.
Även med adhd och autism kan man själv förstå att man behöver lägga sig i tid.
Hur gammal är han egentligen?
Blir 22.
Han ska flytta hemifrån så fort allt är klart med studier som han sökt in på.
Han startar också upp sitt företag .
Han har lättare att hålla tiderna när han har saker att göra.
Detta är inte en sån sak
 
Var på affären, mycket fint väder! Den dumma affären hade inte en enda förpackning av sitt toapapper på extrapris som jag skulle hoarda dock men resten av deras extrapriser fanns iaf :) Nu ska jag äta en enkel hamburgare med pommes(=strips) :d
 
Var på affären, mycket fint väder! Den dumma affären hade inte en enda förpackning av sitt toapapper på extrapris som jag skulle hoarda dock men resten av deras extrapriser fanns iaf :) Nu ska jag äta en enkel hamburgare med pommes(=strips) :d
Jag skulle ha storpack serla.
Men det var ju lönevecka så affären var halvt tom
Får se om de har fått leverans idag
 
Jag skulle ha storpack serla.
Men det var ju lönevecka så affären var halvt tom
Får se om de har fått leverans idag
Här var det Ica 4 st sexpack för 100 så brukar bunkra då. Toapapper tycker man att de borde beställa extra av, inte som att det går åt ut och enkelt att ställa mitt i affären under extrapris men nope:down: skulle ha frågat om leverans men glömde haha
 
Gått en promenad med hunden, och nu har vi parkerat oss på altanen under parasollet :up: 20240501_134648.jpg
 
Släppte ut hönsen och fyllde på vatten, de klagade på servicen men lät sig sedan väl smaka av buffén när jag fyllde fågelmatarna och spillde ut en massa solrosfrön. Katter och hundar matade, jag har fikat och lagt mig och ska vila till ca 17, sen förbereda mig för ett 12-timmarspass på jobbet. Varulven var inte intresserad av att komma in utan låg så skönt i solen och skuggan under ett träd, så ta in honom senare i em när jag ska stänga åt hönsen och ge alla mat innan jag kör till jobbet. 😎
 
Bokat in några jobb, gått en liten promenad med hästen som var väldigt glad över att få äta en massa "sticky weed" och ätit lunch. Det flög precis in tre stora getingar. Så tänker att jag antingen kan fortsätta jobba som planerat eller prokrastinera och se om de har börjat bygga bo runt mitt hus någonstans.
 
Har har, som var lokala (Oregon) TV meterolog sager, den 4:de vintern kommit. Brrr. Hela veckan ar prognosen runt 5*C pa morgonen och det blir inte varmare an max 15*C mitt pa dagen. Brrr ... :cautious:

Inte medraknat den har veckan har vi 6 veckor kvar tills sommarlov. Jag kan inte vanta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 422
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 125
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp