Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en bok häromdagen. Det fanns ett ex och den låg precis där man går in på Coop. Måste varit meningen att jag skulle köpa den. :D
IMG_6998.jpeg
 
Att städa när man inte kommer åt pga alla lådor är skit
Men får dammsuga av när vi börjar bära ut.
Den som ska städa behöver ju inte ha allt damm 🤣
Snart ska jag börja måla
 
När jag gick till gymmet imorse såg det ut såhär på busshållplatsen. Blir så less 20 meter från denna papperskorgen står det en halvfull extra papperskorg , staden sätter ut extra stora papperskorgar längs hela vår gata men det hjälper ju inte ett dugg eftersom det är så mycket folk här för att titta på när kortegen startat.

IMG_20240501_102008448.jpg
 
Tvättmaskinen är igång och lär vara det typ hela dagen, jag har gått med röjsågen och tagit ner sly längs vår väg och snart blir det dags för lunch :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 419
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 112
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp