Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Jobbat färdigt för idag och kan ta en kaffe i hamnen. Fantastisk dag!
IMG_7905.jpeg
 
Måste köra en ättiksomgång med mina träningskläder. De stinker trots att jag alltid tvättar allt direkt efter träningen.

Lyckades övertala mig till att träna idag. Idag klarade jag att köra hela programmet. 60 minuter cykel och sen cirkelträningen. Äntligen. Jag tappade mycket när jag var sjuk och sen svårt att komma tillbaka.
 
Har en väldig slö dag i dag med lite huvudvärk kvar sedan migrän i går. Var en hemsk dag där jag försökte ta extra medicin för att kunna ta mig till jobbet, men det fungerade inte. Glad den är till ända.
Gör inte många knop nu, utmanar inte migränödet. Skönt med värme också. Har varit i affären och köpt hamburgare så jag kan använda mina hamburgerbröd, spionen har fått lugna promenader. Skönt när även han är liksom sådär lullig och tittar och luktar och lullar fram i godan ro utan någon som helst stress i kroppen. Sniffar lite med näsan upp i vinden och kisar i solen. Det är charmigt och mysigt och smittar, för det får även mig att fundera på vad som egentligen doftar och låter här när vi går. Sånna dagar med sådant lugn behövs verkligen.

Jag tror jag ska göra min hamburgare nu och släppa ut spionen på ballen och själv därefter vila en stund i soffan.
 
2 månader till semestern!
Sitter och drömmer om grekland/italien/frankrike.........
vi får se
skulle vara kul om man kunde få med en vän
Om det blir som det tänkt så är min sista dag innan semester den 5 juni, så det är snart. :) Sedan tre veckors semester. Men semestrarna är ännu inte helt färdiga om jag förstått rätt, några är inte överens på jobbet så jag vet inte, men min semester verkar vara ok:ad i alla fall.
 
Jahapp, hittar två till bulor så det blir veterinär. Tack och lov verkar hon inte besväras och det kliar inte. Som vanligt kommer det bli 1500 extra eftersom Megara inte är en normal katt man kan titta i öronen på, utan hon kommer behöva sederas :meh: Så sen kommer hennes mage att krascha som den alltid gör när hon varit sederad. Varför fick hon det inte för två veckor sedan när vi ändå var där. Hon har ju slickat sig mellan tårna men veterinären hittade inte något där trots att hon tittade noga.

Hmm, undrar om hon kan vara allergisk mot antibiotikan hon fick? Iofs har jag nu nu slutat med den.

Förbaskade, älskade, lilla dyrgrip, bruna pälsboll 😻
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 368
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 788
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp