Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firade Selma nu på morgonen. Ikväll får hon räkor och lax. Fyller ju 18 dag
Väntar på bussen till jobbet som vanligt
 

Bifogade filer

  • 20240430_052625.jpg
    20240430_052625.jpg
    240 KB · Visningar: 23
Försöker lära mig hur temperaturen beter sig på balkongen. 3 plusgrader ute i vanliga skuggan nu när jag vaknade, men redan 10 plusgrader på balkongen :D Kommer få öppna glas"väggen" ute när det blir varmt på riktigt, men just nu njuter jag av en förlängd balkongsäsong. Ska gå ut och sätta mig en stund efter frukost när det hunnit bli ännu varmare.
 
Nollgradigt sista april. Jo jo hejdå på dig, kommer inte att sakna dig.
Fick till en bra runda.
Nu dricker jag kaffe och det känns ngt bättre.
Jobb till typ 15:30-16 ngn gång.
 
Sista jobbdagen före resan. Direkt efter jobbet ska jag och åka för att växla/köpa euro. En liten del av mig ångrar att jag köpte resan för den har gjort ett jättehack i ekonomin som behövs för att laga bilen och mina tamråttor som har fått misstänkt skabb. Men en enormt stor del av mig känner att det löser sig, och resan är välbehövlig!
 
Ajaj, träningsvärken :bag:
Tyvärr var sista bussen hem från ridskolan rejält försenad. Sen kunde jag inte sova. Träningsvärk så man knappt kommer ur sängen och 2 timmars sömn är inte optimalt men jobbar halvdag så det blir inte för plågsamt.
Efter jobbet ska jag veckohandla och springa 3km, sen ska jag sova!
 
Men igen!!! Samma öga tokrinner så det var bara att ta ur linserna igen- inga andra besvär! Börjar fan tro det är Yves Rochers mascara som ställer till det! Började använda en sådan oöppnad från en kalender jag fått och då började problemet. Slängde den direkt ifall det blivit något smittsamt virus som orsakar ögoninflammation. Det lade sig, lät bli mascara en tid. Öppnade en ny och nu är det alltså likadant igen!!! Nä ska inte använda annat än Loreal Paris Volume Million Lashes jag vet funkar finfint och som jag tycker bäst om :)
 
Sitter på bussen in till stan-kontoret. Jag har inga möten nu på morgonen så jag kostar på mig att komma in lite senare. Solen skiner och det är redan varmt. Det här blir en bra valborg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 387
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 954
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
422
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp